דלג על פקודות של רצועת הכלים
דלג לתוכן ראשי

 תגיות

 

 

מאפייני תהליכי האוריינות המתוקשבת של מנהלי בתי ספר יסודיים 410310חשבון מערכת01/09/2014 10:42:38על אודות סגל המכון פורום אקדמי למידה ממוחשבות , בתי ספר , בתי ספר יסודיים , סביבות למידה מתוקשבות STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/150http://www.mofet.macam.ac.il01/09/2014 10:42:38htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
מאפייני תהליכי האוריינות המתוקשבת של מנהלי בתי ספר יסודיים408730חשבון מערכת01/09/2014 08:26:02השינוי האורייני המתוקשב" שעוברים מנהלי בתי-ספר יסודיים, את התפתחותו, מאפייניו והשפעתו על דפוס הניהול ועל התרבות המתוקשבת של בית-הספר, וכן לזהות דפוסים שונים של תופעה זו כדי STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/42600http://www.mofet.macam.ac.il01/09/2014 08:26:02htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
בתי ספר קהילתיים על יסודיים 409302חשבון מערכת01/09/2014 08:13:17 שבוצע בשני בתי ספר קהילתיים על יסודיים שניהם בתי ספר חילוניים המצויים במרכז הארץ בתי ספר גדולים , בתי ספר קהילתיים , ערכים STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/321500http://www.mofet.macam.ac.il01/09/2014 08:13:17htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
כיצד בתי הספר היפניים בונים קהילה של למידה מקצועית על ידי חקר ופיתוח מערכי שיעור להוראה407171חשבון מערכת01/09/2014 11:05:35על אודות סגל המכון פורום אקדמי מורים - התפתחות מקצועית , בתי ספר יסודיים , למידה בית-ספרית , קהילת STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/202330http://www.mofet.macam.ac.il01/09/2014 11:05:35htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
ניהול המשמעת בבית הספר ובכיתה: הבדלים מגדריים בין מנהלים ומנהלות בבתי ספר יסודיים404727חשבון מערכת01/09/2014 07:27:41סביבות למידה , בתי ספר יסודיים , מנהלי בתי ספר , משמעת , מגדר STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/193500http://www.mofet.macam.ac.il01/09/2014 07:27:41htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
פערים בין סמכות לבין אחריות והשפעתם על מערכת אחריותיות במודל הניהול העצמי: נקודת מבט של מנהלים בבתי-ספר יסודיים408738חשבון מערכת01/09/2014 08:33:03הוא כולל 20 מנהלים של בתי ספר יסודיים במרכז הארץ, כאשר 11 מתוכם מנהלים בתי ספר בניהול עצמי ותשעה מנהלים בתי ספר שאינם בניהול עצמי (גרינשטיין, יעל, דן, גבתון STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/424100http://www.mofet.macam.ac.il01/09/2014 08:33:03htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
רישות לצורך הכנסת שינוי חינוכי: רעיונות, גורמים מעכבים והזדמנויות לקהיליות למידה מקצועיות בבתי ספר יסודיים407067חשבון מערכת31/08/2014 09:23:43 דן בגישות לשיתוף פעולה בין מנהלי בתי ספר יסודיים בנושא של הקמת רשתות בין בתי ספר שיתופית אינו ממוקד ונוצר בעיקר ע"י העוסקים בפיתוח של רשתות בתי ספר וקהיליות בין-מקצועיות STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/20900http://www.mofet.macam.ac.il31/08/2014 09:23:43htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
מחקר: השפעת המורים בבתי הספר יסודיים ותיכוניים על לימודים גבוהים והצלחה406925חשבון מערכת01/09/2014 09:13:56במכללה וירוויחו יותר כסף מאוחר יותר אם היה להם מורה טוב בבית הספר (Gary Chamberlain, 2013 הערכת הוראה , בתי ספר יסודיים , מורים STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/120http://www.mofet.macam.ac.il01/09/2014 09:13:56htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
טכנולוגיית המידע ובתי ספר יסודיים: למידה מנקודת המבט של התלמיד. ספר חדש.410762חשבון מערכת31/08/2014 16:15:09כיצד ניתן לשפר את האספקה של טכנולוגיית המידע (ICT) מפרספקטיבה "מלמטה-למעלה" השוקלת מספר הצעות רדיקליות לעיצוב מחדש של בתי ספר יסודיים כאתרים לשימוש בטכנולוגיה חדשנית ומעצימה (Neil STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/153100http://www.mofet.macam.ac.il31/08/2014 16:15:09htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
שינוי של שיטות הוראה ודפוסי הארגון בבתי-ספר יסודיים: תפיסות של מורים ומדריכים ומקומו של הפיקוח404788חשבון מערכת31/08/2014 13:11:16 מששה בתי ספר יסודיים הממוקמים בשני אזורי פיקוח מילאו שאלונים הבודקים תרבות ארגונית בבתי-הספר לפני ואחרי השתתפותם במשך שלוש שנים בפרויקט STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/196300http://www.mofet.macam.ac.il31/08/2014 13:11:16htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js