דלג על פקודות של רצועת הכלים
דלג לתוכן ראשי

 תגיות

 

 

התפיסות, האמונות והפרקטיקות של השותפים לשילוב תלמידים בעלי צרכים מיוחדים בכיתות הכוללות - מחקר קולבורטיבי של סטודנטים להוראה1314890חשבון מערכת31/08/2014 10:39:08מדור: חינוך מיוחד ולקויי למידה מיוחד ולקויי למידה , מחקר פעולה , פרחי הוראה , עמדות STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/3813400http://www.mofet.macam.ac.il31/08/2014 10:39:08htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
יחידות לימוד מתוקשבות- מערך שיעור1323244חשבון מערכת01/09/2014 12:21:39כ- INTEGRATED UNIT , מדובר על תפיסה דינאמית יותר להכנת חומרי הלמידה לצורך הפעלת התלמידים תכנון ופיתוח של יחידות לימוד מתוקשבות , מחקרים , כלים לפיתוח יחידות לימוד מתוקשבות וכן STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/1510130http://www.mofet.macam.ac.il01/09/2014 12:21:39htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
כיצד משפיעה למידת החקר בכיתה על השיח בין תלמידים ומורים ועל הדיאלוג ביניהם? 1318447חשבון מערכת01/09/2014 10:59:59מדור: דרכי הוראה המחקרים שהתפרסמו עד כה על למידת חקר בחנו בדרך כלל את השפעת השיטה על הישגי התלמידים או התקדמות התלמידים בהבנת החומר STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/1023600http://www.mofet.macam.ac.il01/09/2014 10:59:59htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
התאמת חומרי הוראה ללמידה מבוססת חקר במדעים ,על ידי פרחי הוראה בבית הספר היסודי1319028חשבון מערכת01/09/2014 08:26:42הוראה , סטודנטים להוראה , חומרי למידה , למידת חקר , חומרי הוראה STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/4824530http://www.mofet.macam.ac.il01/09/2014 08:26:42htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
חידושי מחקר בתכניות התערבות חינוכיות לקידום תלמידים עם ליקויי למידה1364480חשבון מערכת;SHAREPOINT\system21/08/2014 12:46:33ימי העיון והכנסים ניתן דגש רב לנושאים מתחומי ההכשרה, ההוראה, הדיסציפלינה המדיניות והמחקר ליקוי למידה , מחקר , מאבחנים דידקטיים STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/amitim/iun/Pages/studydays38700http://www.mofet.macam.ac.il21/08/2014 12:46:33htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
קשרים בין ספר הלימוד, המורה והכיתה: שימוש בחומרי הוראה במתמטיקה1316997חשבון מערכת01/09/2014 11:06:23מורים , דרכי הוראה , הוראת מתמטיקה , חומרי למידה , ספרי לימוד STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/3133500http://www.mofet.macam.ac.il01/09/2014 11:06:23htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
ספקטרום הפעלה: השימוש באותם חומרי הוראה על ידי אותה מורה בכיתות שונות1317575חשבון מערכת01/09/2014 12:12:53למחקר זה חשיבות תאורטית – הוא תורם להבנת הקשרים שבין תרבות, הוראה ולמידה, וגם נובעים ממנו יישומים פדגוגיים – ביכולתו לתרום לפיתוח של חומרי הוראה ולתהליך הטמעתם בכיתות STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/106900http://www.mofet.macam.ac.il01/09/2014 12:12:53htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
פרופסור מרלין כוכן–סמית ופרופסור סוזאן לייטל בספר חדש נגד מגמות של תפיסת המורה כטכנאי העברה של חומרי למידה ארוזים ומוכנים מראש 1309631חשבון מערכת31/08/2014 10:51:02ספר חדש , חשוב ומרתק היוצא חוצץ נגד מגמות אלו של תפיסת המורה כטכנאי העברה של חומרי למידה כוכן-סמית וליטל את התובנה והתפיסה של חקר, שיקול דעת עצמאי וסקרנות בעבודת המורה כדרך חיים STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/258700http://www.mofet.macam.ac.il31/08/2014 10:51:02htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
עיצוב בשירות החינוך – ענף בשדה העיצוב: חקר מקרה בהוראת עקרונות עיצוב לפרחי הוראה1313254חשבון מערכת01/09/2014 10:55:02קיומה של הסדנה התגבשה תפישה פדגוגית להוראת עקרונות עיצוב חומרי הוראה למידה לפרחי ההוראה סביבות למידה , חומרי למידה , עיצוב חזותי STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/330http://www.mofet.macam.ac.il01/09/2014 10:55:02htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
שימוש בצילום וידאו נוסף בהוראת מולטימדיה ככלי הוראה כדי להגביר את יעילות הלמידה ואת איכות ההתנסות1323593חשבון מערכת01/09/2014 14:26:32מחקר זה הראה שסגמנטציה של חומרי הוראה עם קטעי וידאו נוספים עשויה לשפר את ההצגה ואת הארגון של ההרצאה כדי להשיג הוראה ולמידה אפקטיביות (Milos Ljubojevic, Vojkan Vaskovic, Srecko STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/156100http://www.mofet.macam.ac.il01/09/2014 14:26:32htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js