דלג על פקודות של רצועת הכלים
דלג לתוכן ראשי

 תגיות

 

 

היש יסודות לחינוך יסודי?638761חשבון מערכת;SHAREPOINT\system21/08/2014 13:19:27הידע הנדרש ממורים מחנכים בביה"ס היסודי מלכה וידיסלבסקי, אגף א' לחינוך יסודי, משרד החינוך המורה המחנך בבית הספר היסודי: בין שליחות לפרופסיה, בין מצוינות לאזרחות STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/amitim/iun/Pages/studydays121930http://www.mofet.macam.ac.il21/08/2014 13:19:27htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
שימוש באמונות ודיווחים עצמיים בלימוד חקר בהוראת המדעים בחינוך היסודי הציבורי1391636חשבון מערכת01/09/2014 11:10:38צרו קשר רכישת ספרים על המכון על אודות סגל המכון פורום אקדמי השתלמויות מורים בפועל וההתנסות שלהם בלימוד באמצעות חקר בחינוך היסודי הציבורי, באקוודור STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/480http://www.mofet.macam.ac.il01/09/2014 11:10:38htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
מניעי בחירה של פרחי הוראה גברים בחינוך היסודי - היבט רב-תרבותי1379077חשבון מערכת01/09/2014 08:03:50מניעי הבחירה של גברים שבחרו לעסוק בהוראה בבית הספר היסודי במכללה וכיצד התגבשו תפיסות אלו של מניעי הבחירה בהוראה של גברים שבחרו לעסוק בהוראה בבית הספר היסודי במכללה מתרבויות שונות STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/160http://www.mofet.macam.ac.il01/09/2014 08:03:50htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
קוראים דיגיטליים: הפרק הבא בקריאת הספר האלקטרוני בבתי ספר יסודיים בארה"ב1386949חשבון מערכת31/08/2014 09:35:21אלקטרוניים וקוראי ספרים אלקטרוניים במסגרות החינוך היסודי בארה"ב. המחבר מציע שניתן להשתמש בספרים STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/340http://www.mofet.macam.ac.il31/08/2014 09:35:21htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
פתיחה של אזורי הרישום :בחירת בית הספר אינה הבעיה1392206חשבון מערכת01/09/2014 12:11:00וחוקר באוניברסיטת חיפה ובמכללת אורנים ומנהל ביה"ס יסודי בעברו לאחור מבחינה ערכית-הומניסטית אלא גם ימנע טיפול שורש משמעותי ונדרש בחינוך היסודי בישראל STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/460http://www.mofet.macam.ac.il01/09/2014 12:11:00htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
ניהול כוח אדם בהוראה במערכת החינוך בישראל1392287חשבון מערכת01/09/2014 09:08:22מדור: מדיניות בחינוך האחת היא הכישלון המתמשך של משרד החינוך, כמעסיק העיקרי של מורים במערכת החינוך (ובמיוחד בחינוך היסודי), לווסת STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/460http://www.mofet.macam.ac.il01/09/2014 09:08:22htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
100 שנה לגני הילדים בישראל. מה השתנה?1391452חשבון מערכת31/08/2014 16:40:33מדור: חינוך קדם יסודי שנים עברו מאז מונתה לאה שפירא פורטל מס''ע , חינוך קדם יסודי , ישראל , גני ילדים STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/396230http://www.mofet.macam.ac.il31/08/2014 16:40:33htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
חשיפת ילדים בחינוך הקדם יסודי לקריאת ספרים – ממדים וגורמי איכות1387025חשבון מערכת31/08/2014 09:39:14 מחקר שיטתי הבוחן את חשיבות חשיפת ילדים בחינוך קדם יסודי לספרים הממדים השונים המשפיעים על טיפוח גישה אוריינית בחינוך הקדם היסודי ובחטיבה הצעירה (David K. Dickinson, Allyssa STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/340http://www.mofet.macam.ac.il31/08/2014 09:39:14htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
שיתוף פעולה לשיפור הוראה מבוססת חקר בקורסי שיטות הוראה בסיסיות של מדע ומתימטיקה1391646חשבון מערכת01/09/2014 09:03:38במשך שיתוף הפעולה, פרחי הוראה של חינוך יסודי, preservice elementary teacher(PST) התנסו בשלוש STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/480http://www.mofet.macam.ac.il01/09/2014 09:03:38htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
הפיכת הלמידה לשלמה: גישת הוראה לתיווך הפרקטיקות של פעילות חקר מדעית אותנטית.1391635חשבון מערכת02/09/2014 05:21:15זה, היתה, לענות על השאלה, איך לתווך בין ההתנסויות המעשיות של חקר מדעי אוטנטי בחינוך היסודי בתי ספר יסודיים , למידה פעילה , למידת STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/480http://www.mofet.macam.ac.il02/09/2014 05:21:15htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js