על תבונה ורגשות | 638762 | חשבון מערכת;SHAREPOINT\system | | 21/08/2014 13:20:03 | להתחקות אחר צורות מגוונות של הבעת רגשות בשיעור, לדון בחיזוק
המרכיב הרגשי בהוראה בתכניות להכשרת מורים, ולהציע כיוונים מחקריים שונים לחקר
רגשות בחינוך בישראל | STS_ListItem_PublishingPages | | | http://www.mofet.macam.ac.il/amitim/iun/Pages/studydays | 1550 | 3 | | | | | | 0 | http://www.mofet.macam.ac.il | 21/08/2014 13:20:03 | html | False | | aspx | | 16 | 16 | ~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js |
ניהול רגשות של מורים במגזר החינוכי הדתי | 1382228 | חשבון מערכת | | 31/08/2014 12:22:57 | יזהר אופלטקה כפי שפורסם בשנת 2007 בכתב העת Teacher College Record בארה"ב . מחקרו של פרופסור אופלטקה עסק בקשר שבין ניהול רגשות ודפוסי התנהגות ע"י מורים במגזר הדתי הלא | STS_ListItem_PublishingPages | | | http://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/21 | | | | | | | | 0 | http://www.mofet.macam.ac.il | 31/08/2014 12:22:57 | html | False | | aspx | | 16 | 16 | ~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js |
שליטה ברגשות בלמידה שיתופית: האם סטודנטים מווסתים רגשות המתעוררים לנוכח אתגרים העולים במצבי למידה חברתיים? | 1386885 | חשבון מערכת | | 01/09/2014 11:19:08 | המחקר המוצג היתה לחקור, בגישה מצבית (situative) ((Volet & Jarvela,200, את ההכוונה/הוויסות של רגשות ע"י מתכשרים להוראה תוך התמקדות באתגרים | STS_ListItem_PublishingPages | | | http://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/33 | | | | | | | | 0 | http://www.mofet.macam.ac.il | 01/09/2014 11:19:08 | html | False | | aspx | | 16 | 16 | ~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js |
מחקר : מה חשים המורים בבתי הספר בישראל כלפי מקצוע ההוראה | 1382212 | חשבון מערכת | | 31/08/2014 12:21:32 | בתי ספר
,
מחקר בחינוך
,
רגשות
,
עמדות מורים | STS_ListItem_PublishingPages | | | http://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/21 | | | | | | | | 0 | http://www.mofet.macam.ac.il | 31/08/2014 12:21:32 | html | False | | aspx | | 16 | 16 | ~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js |
חוקי הרגש הגלויים והסמויים | 1383951 | חשבון מערכת | | 01/09/2014 07:25:31 | מחקרים אכן מראים שהוראה כרוכה בלא מעט עבודה רגשית, במיוחד בשנות ההוראה הראשונות ובתקופות בתי ספר
,
רגשות
,
מורים | STS_ListItem_PublishingPages | | | http://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/19 | | | | | | | | 0 | http://www.mofet.macam.ac.il | 01/09/2014 07:25:31 | html | False | | aspx | | 16 | 16 | ~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js |
המיומנויות הרגשיות והחינוכיות של המחנך חיוניות ללמידה | 1382289 | חשבון מערכת | | 01/09/2014 11:11:05 | המחבר חוקר גם את הדרכים שבהן למידה רגשית וחברתית יכולה להשתלב בהוראה היומיומית הכוללות יחסי מורים-תלמידים
,
רגשות תסכול
,
למידה | STS_ListItem_PublishingPages | | | http://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/21 | 288 | 4 | | | | | | 0 | http://www.mofet.macam.ac.il | 01/09/2014 11:11:05 | html | False | | aspx | | 16 | 16 | ~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js |
ההשפעות של משוב רגשי על ילדים במצבים משתנים בסביבת מולטימדיה | 1006973 | חשבון מערכת | | 01/09/2014 11:07:18 | למידה תומכות מבחינה רגשית על ידי הוספת משוב רגשי באמצעות רמזים מהבעת פנים או הבעה קולית למידה ממוחשבות
,
רגשות
,
סביבות למידה | STS_ListItem_PublishingPages | | | http://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/15 | | | | | | | | 0 | http://www.mofet.macam.ac.il | 01/09/2014 11:07:18 | html | False | | aspx | | 16 | 16 | ~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js |
מחקר : התמודדות מורים נוכח שגיאות תלמידים בכיתה | 1385191 | חשבון מערכת | | 01/09/2014 08:54:59 | המחקר מבוסס על 3 חקרי מקרה בבתי ספר ובכיתות בהם תועדו וצולמו (וידאו) המורים באופן שיטתי האינטראקציה עם התלמידים והשפעתם על רגשות התלמידים בהיבט הפדגוגי והפסיכולוגי ( Tulis | STS_ListItem_PublishingPages | | | http://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/10 | | | | | | | | 0 | http://www.mofet.macam.ac.il | 01/09/2014 08:54:59 | html | False | | aspx | | 16 | 16 | ~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js |
הביולוגיה מאחורי הפדגוגיה : זיכרון ריגושי והשפעותיו על הוראה ולמידה | 1385387 | חשבון מערכת | | 31/08/2014 09:28:51 | כיצד אפשר לעזור טוב יותר לתלמידים להתמודד עם דרישות ביה"ס, עם חרדת מבחנים ועם סערת רגשות מאפיינים קוגניטיביים
,
חקר המוח
,
מצבי | STS_ListItem_PublishingPages | | | http://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/22 | | | | | | | | 0 | http://www.mofet.macam.ac.il | 31/08/2014 09:28:51 | html | False | | aspx | | 16 | 16 | ~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js |
שני אופני השתתפות במחקר איכותי בבית הספר: החוקר כאתנוגרף והחוקר בצוות פעולה | 1378500 | חשבון מערכת | | 31/08/2014 10:26:11 | נראה כי מחקר פעולה על אף היותו שיתופי, ואולי בגלל זה, תובע יותר מאמץ אינטלקטואלי, רגשי ומעשי, מאשר המחקר האתנוגראפי הרגיל מחקרי מורים
,
מחקר שיתופי | STS_ListItem_PublishingPages | | | http://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/17 | | | | | | | | 0 | http://www.mofet.macam.ac.il | 31/08/2014 10:26:11 | html | False | | aspx | | 16 | 16 | ~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js |