דלג על פקודות של רצועת הכלים
דלג לתוכן ראשי

 תגיות

 

 

מנ"ה של חשיבה טובה1316453חשבון מערכת01/09/2014 07:34:35ל"תמצית" של כישורים מסוימים, שאם נוסיף אותה לחשיבה של כל אחד מאתנו היא תעשה לחשיבה טובה יותר, כלומר תפתור בעיות, תקבל החלטות ותמציא STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/224300http://www.mofet.macam.ac.il01/09/2014 07:34:35htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
אירועים מעודדי למידה וחשיבה ואירועים בולמי למידה וחשיבה בשיעורי מתמטיקה1315854חשבון מערכת31/08/2014 11:46:29שנתיים בהם התנסתה בהוראה , ואת דפוסי התקשורת של המורה אשר עודדו או עיכבו למידה וחשיבה כדי לנהל דיון מתמטי המעודד למידה וחשיבה על המורים לשלוט בשני סוגי השיח STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/3112330http://www.mofet.macam.ac.il31/08/2014 11:46:29htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
חינוך לחשיבה : חינוך קוגניטיבי לשליטה על התודעה 1318603חשבון מערכת01/09/2014 11:00:08החינוך לחשיבה מתחיל בתיאור מרכיבי החושב העצמאי, עובר דרך תכנון הלימודים , מערכת הערכה ומשוב , וכלה בהכשרת מורים לחשיבה עצמאית STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/102230http://www.mofet.macam.ac.il01/09/2014 11:00:08htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
הדיאלוג הפרייריני (תשס"א)1361064Yoav Rivlin;חשבון מערכת21/08/2014 05:47:59על אודות סגל המכון פורום אקדמי הרעיון כי דיאלוג מלווה בחשיבה ביקורתית הוא הדרך ההומנית והנכונה לקיום אינטראקציות במרחב של הוראה-למידה, תופס מקום חשוב בחשיבה החינוכית העכשווית STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/amitim/hashiva/Pages/2011-2012568250http://www.mofet.macam.ac.il21/08/2014 05:47:59htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
לומדים מהצלחות במרכזי התמיכה לסטודנטים עם לקויי למידה (2011-2010)1361087Yoav Rivlin;חשבון מערכת21/08/2014 05:46:56צרו קשר רכישת ספרים על המכון על אודות סגל המכון פורום אקדמי צוותי חשיבה , אורית דהן , אריאלה הלוינג STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/amitim/hashiva/Pages/2010-201130830http://www.mofet.macam.ac.il21/08/2014 05:46:56htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
תפקידיו של המורה בכיתה הטרוגנית על פי גישתו החינוכית של קרל פרנקנשטיין1316415חשבון מערכת31/08/2014 09:33:10הם לזהות את קשיי הלמידה הנובעים מדפוסי חשיבה שונים אצל הלומדים, לעצב דרכיה וראה כדיאלוג מתמשך ולסייע ללומדים לפתח חשיבה מופשטת מורכבת ואחראית, כדי שיוכלו לממש את STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/22174220http://www.mofet.macam.ac.il31/08/2014 09:33:10htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
כתיבה אקדמית (פיל"א) (תשס"א)1361060Yoav Rivlin;חשבון מערכת21/08/2014 05:48:33צרו קשר רכישת ספרים על המכון על אודות סגל המכון פורום אקדמי צוות החשיבה "כתיבה אקדמית" מיועד לכל מי שמלמד כתיבה אקדמית, יהיו שפת ההוראה או שפת הכתיבה STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/amitim/hashiva/Pages/2011-2012265100http://www.mofet.macam.ac.il21/08/2014 05:48:33htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
אמונות של מורים ופרקטיקות שילוב טכנולוגיות: יחסים קריטיים1312432חשבון מערכת01/09/2014 11:05:48צרו קשר רכישת ספרים על המכון מדור: ידע וחשיבת מורים מס''ע , ידע וחשיבת מורים , סביבות למידה STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/2111110http://www.mofet.macam.ac.il01/09/2014 11:05:48htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
הערכת מיומנויות חשיבה ביקורתית1318415חשבון מערכת01/09/2014 14:24:28"ההסתייגות של פסיכולוגים להעריך את החשיבה הביקורתית של הסטודנטים שלהם נראית אירונית במיוחד לאור העובדה שרבים כל כך מאשרים את החשיבה הביקורתית כתוצאה STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/120http://www.mofet.macam.ac.il01/09/2014 14:24:28htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
מיומנויות והערכתן במאה ה-21 - מחשיבה קווית לחשיבה רשתית 1316709חשבון מערכת02/09/2014 05:19:58ה ר ש ת י ת. מהן השלכותיה של חשיבה רשתית על הסדר ההירארכי המקובל של רכישת מיומנויות יסוד תהליכי חשיבה , סטודנטים , מיומנויות מידע STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/121900http://www.mofet.macam.ac.il02/09/2014 05:19:58htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js