הכשרה להוראה משמעותית כגשר בין הישן לחדש: בין העשייה הפוזיטיביסטית המוכרת לחשיבה הקונסטרוקטיביסטית החדשה | 1320556 | חשבון מערכת | | 01/09/2014 11:23:47 | על אודות
סגל המכון
פורום אקדמי תהליכי למידה
,
מורים
,
שיטות הוראה חלופיות
,
למידה מבוססת פרויקטים | STS_ListItem_PublishingPages | | | http://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/10 | 21 | 6 | | | | | | 0 | http://www.mofet.macam.ac.il | 01/09/2014 11:23:47 | html | False | | aspx | | 16 | 16 | ~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js |
חשיבה בלמידה שיתופית והסקה בלמידה: דיונים בשפה עשירה עבור לומדי אנגלית | 1317027 | חשבון מערכת | | 01/09/2014 08:27:31 | ע
,
דרכי הוראה
,
הוראת אנגלית
,
למידה שיתופית
,
למידה פעילה | STS_ListItem_PublishingPages | | | http://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/10 | | | | | | | | 0 | http://www.mofet.macam.ac.il | 01/09/2014 08:27:31 | html | False | | aspx | | 16 | 16 | ~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js |
חינוך לחשיבה | 1316005 | חשבון מערכת | | 31/08/2014 09:30:56 | במאמר הוא מנתח בצורה בהירה את המושגים חשיבה ומאפייניו ומציג מספר עקרונות להוראת חשיבה למידה באמצעות טעויות ודרישה להנמקה הגישה המינימליסטית: רכיבי חשיבה בתוך המקצועות הקיימים | STS_ListItem_PublishingPages | | | http://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/22 | | | | | | | | 0 | http://www.mofet.macam.ac.il | 31/08/2014 09:30:56 | html | False | | aspx | | 16 | 16 | ~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js |
האם יש זמן לפתח חשיבה? | 1318726 | חשבון מערכת | | 01/09/2014 08:29:50 | זאת, משום שהעדר תפיסת החשיבה כתהליך אינטגראלי בתכנון הוראה והלמידה, פוגם בבניית רצף משימות המכוונות לפיתוח מערכי הבנה מגוונים בתהליך ההוראה המתמשך של נושאי הלימוד | STS_ListItem_PublishingPages | | | http://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/10 | | | | | | | | 0 | http://www.mofet.macam.ac.il | 01/09/2014 08:29:50 | html | False | | aspx | | 16 | 16 | ~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js |
חשיבה ביקורתית בלימוד מקוון לעומת לימוד פנים אל פנים בחינוך הגבוה | 1322488 | חשבון מערכת | | 01/09/2014 10:56:57 | מתוקשבים
,
סביבות למידה מתוקשבות
,
דרכי הוראה
,
למידה בקבוצות
,
חשיבה ביקורתית | STS_ListItem_PublishingPages | | | http://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/15 | | | | | | | | 0 | http://www.mofet.macam.ac.il | 01/09/2014 10:56:57 | html | False | | aspx | | 16 | 16 | ~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js |
פיתוחו של קוריקולום על-תחומי הבנייתי בזיקה לטיפוח תהליכי חשיבה ולמידה של מורים ותלמידים בבית הספר היסודי | 1312382 | חשבון מערכת | | 31/08/2014 12:25:15 | מדור:
ידע וחשיבת מורים וסמויות של מורים ותלמידים לגבי: תהליכי למידה והוראה, היחס'מורה-תלמיד' ותכנון לימודים בגישה על-תחומית | STS_ListItem_PublishingPages | | | http://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/21 | | | | | | | | 0 | http://www.mofet.macam.ac.il | 31/08/2014 12:25:15 | html | False | | aspx | | 16 | 16 | ~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js |
לקראת תיאוריה קוגניטיבית מאוחדת בהוראה ולמידה | 1316181 | חשבון מערכת | | 01/09/2014 07:33:56 | נעשתה שכיחה הרבה יותר מאשר הגישה המוכללת , אך היא נכשלה בגיבוש מודל מאוחד של למידה והוראה ע"י פרופסור רוברט סטרנברג מגדולי המומחים בפיתוח החשיבה והמיומנויות הקוגניטיביות בחינוך | STS_ListItem_PublishingPages | | | http://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/22 | | | | | | | | 0 | http://www.mofet.macam.ac.il | 01/09/2014 07:33:56 | html | False | | aspx | | 16 | 16 | ~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js |
לקות למידה בכיתה | 868551 | חשבון מערכת;SHAREPOINT\system | | 21/08/2014 14:06:46 | בסדרה:- זילברשטיין, מ`, ההוראה כעסוק פרקטי רפלקטיבי: קווים לתכניות הכשרה והשתלמויות היא עוסקת בחקר יחסי הגומלין בין תהליכים רגשיים לתהליכי חשיבה ולמידה | STS_ListItem_PublishingPages | | | http://www.mofet.macam.ac.il/ktiva/publish/catalog/Pages/diun | 100 | 0 | | | | | | 0 | http://www.mofet.macam.ac.il | 21/08/2014 14:06:46 | html | False | | aspx | | 16 | 16 | ~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js |
מהומה בכיתה: יסודות אפשריים לתיאוריה קוגניטיבית ללמידה והוראה | 1316225 | חשבון מערכת | | 01/09/2014 07:34:05 | תהליכי למידה
,
תיאוריות
,
הוראה משמעותית
,
תהליכי חשיבה
,
קוגניציה | STS_ListItem_PublishingPages | | | http://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/22 | | | | | | | | 0 | http://www.mofet.macam.ac.il | 01/09/2014 07:34:05 | html | False | | aspx | | 16 | 16 | ~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js |
אירועים מעודדי למידה וחשיבה ואירועים בולמי למידה וחשיבה בשיעורי מתמטיקה | 1315854 | חשבון מערכת | | 31/08/2014 11:46:29 | הייתה לבחון את השינויים בשיח המתמטי-הוראתי של סטודנטית להוראת המתמטיקה בבית הספר היסודי במהלך שנתיים בהם התנסתה בהוראה , ואת דפוסי התקשורת של המורה אשר עודדו או עיכבו למידה וחשיבה | STS_ListItem_PublishingPages | | | http://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/31 | 123 | 0 | | | | | | 0 | http://www.mofet.macam.ac.il | 31/08/2014 11:46:29 | html | False | | aspx | | 16 | 16 | ~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js |