הלמידה המתרחשת בסביבה הטבעית במהלך טיולים בית ספריים | 1383967 | חשבון מערכת | | 01/09/2014 07:25:51 | המחקר בחן את הלמידה המתרחשת בסביבה הטבעית במהלך טיולים בית ספריים אשר מתוכננים ומודרכים וסביבה
,
למידה טבעית
,
חינוך וסביבה | STS_ListItem_PublishingPages | | | http://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/19 | | | | | | | | 0 | http://www.mofet.macam.ac.il | 01/09/2014 07:25:51 | html | False | | aspx | | 16 | 16 | ~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js |
ילדים לומדים בצורה מעמיקה יותר בסביבה שיתופית וטבעית של מחשבים | 103549 | חשבון מערכת | | 01/09/2014 13:20:40 | החוקרים עקבו מקרוב אחרי סביבת הלמידה הנקראת "החור שבקיר" שתוכננה לילדים בני 8-14 ברובעי עמדות מחשב חופשיות מחוץ לביה"ס מתחוללת למידה טבעית מסדר גבוה כאשר הילדים מלמדים אחד את | STS_ListItem_PublishingPages | | | http://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/15 | | | | | | | | 0 | http://www.mofet.macam.ac.il | 01/09/2014 13:20:40 | html | False | | aspx | | 16 | 16 | ~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js |
סביבת הלימוד החוץ-כיתתית: למה ואיך | 1384103 | חשבון מערכת | | 01/09/2014 07:28:42 | זה מנסה להבחין לקשור בין למידה טבעית לבין למידה מסורתית ולהסביר את הפוטנציאל החינוכי של סביבת הלימוד החוץ-כיתתית בקירוּב תהליך הלמידה הבית-ספרי לעולמם של הלומדים | STS_ListItem_PublishingPages | | | http://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/19 | | | | | | | | 0 | http://www.mofet.macam.ac.il | 01/09/2014 07:28:42 | html | False | | aspx | | 16 | 16 | ~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js |
למידה כפעולת התנסות והשבחה בקהילת עמיתים | 1385433 | חשבון מערכת | | 01/09/2014 12:01:37 | Seely Brown יש לבסס את ההוראה על למידה מבוססת סדנה שבה התלמיד מתנסה הלכה למעשה, מתמודד למידה טבעית
,
תהליכי חניכה | STS_ListItem_PublishingPages | | | http://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/22 | | | | | | | | 0 | http://www.mofet.macam.ac.il | 01/09/2014 12:01:37 | html | False | | aspx | | 16 | 16 | ~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js |
על פליאה ועל חינוך לפליאה | 1384135 | חשבון מערכת | | 31/08/2014 15:38:17 | תהליכי למידה
,
תלמידים
,
למידה משמעותית
,
למידה טבעית
,
סקרנות בחינוך | STS_ListItem_PublishingPages | | | http://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/19 | | | | | | | | 0 | http://www.mofet.macam.ac.il | 31/08/2014 15:38:17 | html | False | | aspx | | 16 | 16 | ~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js |
מדוע גן חובה אינו צריך להיות כמו בית הספר? | 1391357 | חשבון מערכת | | 01/09/2014 08:14:45 | גני ילדים
,
למידה אותנטית
,
ילדים ילדי גן
,
למידה טבעית
,
Alison Gopnik | STS_ListItem_PublishingPages | | | http://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/39 | | | | | | | | 0 | http://www.mofet.macam.ac.il | 01/09/2014 08:14:45 | html | False | | aspx | | 16 | 16 | ~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js |
חשיפת המבנה הלוגי של טקסט טיעון בשפה טבעית באמצעות הצרנתו בפרולוג (תכנות בלוגיקה) | 1387089 | חשבון מערכת | | 01/09/2014 13:29:47 | הקבלה כזו, אזי אפשר לבחון את השפעת הלמידה של כלי היסק לוגיים (באמצעות פתרון בעיות בתכנות לוגי) על יכולתם של התלמידים להבין טקסט טיעון בשפה הטבעית, או להיפך (גילה שילה, נוע רגוניס | STS_ListItem_PublishingPages | | | http://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/34 | | | | | | | | 0 | http://www.mofet.macam.ac.il | 01/09/2014 13:29:47 | html | False | | aspx | | 16 | 16 | ~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js |
הערכה בסביבת למידה/הוראה שיתופית מתוקשבת – סקירת ספרות | 510936 | חשבון מערכת | | 31/08/2014 09:56:52 | שיתופית היא למידה מורכבת מאוד לניהול ולהערכה ד"ר מירב אסף ממכללת קיי ניתן לראות מרכיבי למידה שרצוי להתייחס אליהם בעת ההערכה וכן אמצעים וכלים לעידוד למידה שיתופית | STS_ListItem_PublishingPages | | | http://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/15 | | | | | | | | 0 | http://www.mofet.macam.ac.il | 31/08/2014 09:56:52 | html | False | | aspx | | 16 | 16 | ~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js |
למידה דינמית במדע –יישום עקרונות מהלמידה המתווכת בהוראת המדעים | 1385411 | חשבון מערכת | | 31/08/2014 09:29:57 | לטענת הלמידה המתווכת, לעתים קרובות נובעת אי ההבנה מתהליכי למידה פגומים ברמת הקלט הדבר יכול להיות בסביבה הטבעית, או בהדגמה של ניסוי או בתיאור שנכתב על הלוח או בתמונה המוצגת | STS_ListItem_PublishingPages | | | http://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/22 | | | | | | | | 0 | http://www.mofet.macam.ac.il | 31/08/2014 09:29:57 | html | False | | aspx | | 16 | 16 | ~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js |
למידה מרחוק: המשקל של בתי ספר וירטואליים וקורסים וירטואליים למורים הולך וגדל בארה"ב | 103741 | חשבון מערכת | | 01/09/2014 13:21:02 | מס''ע
,
סביבות למידה ממוחשבות
,
למידה מתוקשבת
,
למידה מרחוק
,
מורים | STS_ListItem_PublishingPages | | | http://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/15 | | | | | | | | 0 | http://www.mofet.macam.ac.il | 01/09/2014 13:21:02 | html | False | | aspx | | 16 | 16 | ~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js |