דלג על פקודות של רצועת הכלים
דלג לתוכן ראשי

 תגיות

 

 

לקראת תיאוריה מוכללת של למידת עמיתים 405172חשבון מערכת01/09/2014 10:36:06מייחס המחקר החינוכי חשיבות רבה יותר ללמידת עמיתים וההשלכות של למידת עמיתים כלמידה מתווכחת יעילה וכאמצעי לשיפור הישגים בביה"ס STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/225800http://www.mofet.macam.ac.il01/09/2014 10:36:06htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
הנחיית עמיתים בלמידה מתוקשבת ויתרונותיה 410144חשבון מערכת31/08/2014 10:01:09מתוך ממצאי שלושת הפרויקטים המתוקשבים ללמידה מתוקשבת ניו זילנד ודרום קוריאה נמצא כי יצירת מערכת תמיכה פעילה של למידת עמיתים והנחיית עמיתים בקורס מתוקשב מפחיתה את הנשירה של הלומדים STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/151700http://www.mofet.macam.ac.il31/08/2014 10:01:09htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
מרכזי תכניות למתמחים ולמורים חדשים (תשע"ב)1332596Yoav Rivlin;SHAREPOINT\system;חשבון מערכת21/08/2014 05:31:29צרו קשר רכישת ספרים על המכון על אודות סגל המכון פורום אקדמי מורחב עמותת מכון מופ"ת צוות מינהלי סגל ערוץ לימודים תערוכות פעילויות ואירועים STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/amitim/forums/Pages/2011-201264390http://www.mofet.macam.ac.il21/08/2014 05:31:29htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
רכזי קורסים למורים בשנת ההוראה הראשונה לאחר ההתמחות (תש"ע)1332607Yoav Rivlin;SHAREPOINT\system;חשבון מערכת21/08/2014 05:34:29צרו קשר רכישת ספרים על המכון על אודות סגל המכון פורום אקדמי המקצועי המאפיינות אותו: ליווי אישי ומפגשי עמיתים הנועדים להעצמת עובד ההוראה בראשית כניסתו STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/amitim/forums/Pages/2010-201117800http://www.mofet.macam.ac.il21/08/2014 05:34:29htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
למידה כפעולת התנסות והשבחה בקהילת עמיתים 405196חשבון מערכת01/09/2014 12:01:37התנסויות בהוראה , למידה: מודלים , למידת עמיתים למידה טבעית , תהליכי חניכה STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/220http://www.mofet.macam.ac.il01/09/2014 12:01:37htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
מרכזי סטאז' (תשס"ט)1332645Yoav Rivlin;SHAREPOINT\system;חשבון מערכת21/08/2014 05:33:37צרו קשר רכישת ספרים על המכון חברי הפורום אמורים לסייע לעמיתיהם המורים במרכזי ההשתלמות לגבש דפוסי קיום אלטרנטיביים להוות מסגרת להיוועצות, ללמידת STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/amitim/forums/Pages/2009-201033540http://www.mofet.macam.ac.il21/08/2014 05:33:37htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
מרכזי סטאז' (תש"ע)1332626Yoav Rivlin;SHAREPOINT\system;חשבון מערכת21/08/2014 05:35:48צרו קשר רכישת ספרים על המכון על אודות סגל המכון פורום אקדמי יצירת מסגרת להיוועצות, ללמידת עמיתים ולשיתופי פעולה לכל מרכזי ההתמחות בכל הקשור בהפעלת STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/amitim/forums/Pages/2010-201146930http://www.mofet.macam.ac.il21/08/2014 05:35:48htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
המורה "המתוקשר" : כיצד מורים חדשים בונים מערכת תמיכה בעזרת רשתות חברתיות וקהילות מעשה בחינוך405572חשבון מערכת01/09/2014 08:23:07קהילות מתוקשבות , למידת עמיתים , תמיכה , קהילת עמיתים , רשתות חברתיות STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/25600http://www.mofet.macam.ac.il01/09/2014 08:23:07htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
למידת מורים במאה ה-21407053חשבון מערכת01/09/2014 07:30:21כשטקסטים ללמידה על הוראה - שיעורים, אירועי הוראה, תוצרי תלמידים, שיחות עם תלמידים וכדו קהילות מתוקשבות , למידת עמיתים , קהילה לומדת STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/200http://www.mofet.macam.ac.il01/09/2014 07:30:21htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
למידה שיתופית ומיומנויות חקר בהוראת הביולוגיה406421חשבון מערכת31/08/2014 11:48:01ורחל הרץ-לזרוביץ מבקרים בפרק החמישי של הספר "למידה בדרך החקר: אתגר מתמשך" את החד-צדדיות של המדעים , למידת עמיתים , הוראה בדרכי חקר STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/314800http://www.mofet.macam.ac.il31/08/2014 11:48:01htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js