דלג על פקודות של רצועת הכלים
דלג לתוכן ראשי

 תגיות

 

 

לקראת תיאוריה מוכללת של למידת עמיתים 405172חשבון מערכת01/09/2014 10:36:06מייחס המחקר החינוכי חשיבות רבה יותר ללמידת עמיתים וההשלכות של למידת עמיתים כלמידה מתווכחת יעילה וכאמצעי לשיפור הישגים בביה"ס STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/226400http://www.mofet.macam.ac.il01/09/2014 10:36:06htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
למידת מורים במאה ה-21407053חשבון מערכת01/09/2014 07:30:21כשטקסטים ללמידה על הוראה - שיעורים, אירועי הוראה, תוצרי תלמידים, שיחות עם תלמידים וכדו קהילות מתוקשבות , למידת עמיתים , קהילה לומדת STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/20700http://www.mofet.macam.ac.il01/09/2014 07:30:21htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
הנחיית עמיתים בלמידה מתוקשבת ויתרונותיה 410144חשבון מערכת31/08/2014 10:01:09מתוך ממצאי שלושת הפרויקטים המתוקשבים ללמידה מתוקשבת ניו זילנד ודרום קוריאה נמצא כי יצירת מערכת תמיכה פעילה של למידת עמיתים והנחיית עמיתים בקורס מתוקשב מפחיתה את הנשירה של הלומדים STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/152360http://www.mofet.macam.ac.il31/08/2014 10:01:09htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
לקויי למידה (תש"ע)1332617Yoav Rivlin;SHAREPOINT\system;חשבון מערכת21/08/2014 05:34:59ד"ר אורית דהן המכללה האקדמית בית אנשי מקצוע בעלי שפה משותפת תוך כדי למידה של מודלים שונים של הנגשה ותמיכה באקדמיה; קיום למידת עמיתים ויצירת במה להתייעצות, לשיתוף ולדיון; יצירת STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/amitim/forums/Pages/2010-201130240http://www.mofet.macam.ac.il21/08/2014 05:34:59htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
למידה כפעולת התנסות והשבחה בקהילת עמיתים 405196חשבון מערכת01/09/2014 12:01:37התנסויות בהוראה , למידה: מודלים , למידת עמיתים למידה טבעית , תהליכי חניכה STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/220http://www.mofet.macam.ac.il01/09/2014 12:01:37htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
מרכזי תכניות למתמחים ולמורים חדשים (תשע"ב)1332596Yoav Rivlin;SHAREPOINT\system;חשבון מערכת21/08/2014 05:31:29צרו קשר רכישת ספרים על המכון על אודות סגל המכון פורום אקדמי מורחב עמותת מכון מופ"ת צוות מינהלי סגל ערוץ לימודים תערוכות פעילויות ואירועים STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/amitim/forums/Pages/2011-2012713120http://www.mofet.macam.ac.il21/08/2014 05:31:29htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
מרכזי סטאז' (תשס"ט)1332645Yoav Rivlin;SHAREPOINT\system;חשבון מערכת21/08/2014 05:33:37צרו קשר רכישת ספרים על המכון חברי הפורום אמורים לסייע לעמיתיהם המורים במרכזי ההשתלמות לגבש דפוסי קיום אלטרנטיביים להוות מסגרת להיוועצות, ללמידת STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/amitim/forums/Pages/2009-2010382100http://www.mofet.macam.ac.il21/08/2014 05:33:37htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
המורה "המתוקשר" : כיצד מורים חדשים בונים מערכת תמיכה בעזרת רשתות חברתיות וקהילות מעשה בחינוך405572חשבון מערכת01/09/2014 08:23:07קהילות מתוקשבות , למידת עמיתים , תמיכה , קהילת עמיתים , רשתות חברתיות STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/25930http://www.mofet.macam.ac.il01/09/2014 08:23:07htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
כיצד משפיעה למידת החקר בכיתה על השיח בין תלמידים ומורים ועל הדיאלוג ביניהם? 407547חשבון מערכת01/09/2014 10:59:59הנוכחי שם לו למטרה לבדוק את השלכות למידת החקר על סביבת הלמידה והאינטראקציה בין תלמידים עמיתים ובין תלמידים ומורים תהליכי למידה , מורים STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/10201270http://www.mofet.macam.ac.il01/09/2014 10:59:59htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
האם יש קשר בין תחושת הלכידות החברתית בביה"ס והישגי התלמידים ? 404681חשבון מערכת31/08/2014 09:13:46כלומר, באיזה מידה מאפייני הקשר החברתי הלא פורמאלי (כגון למידת עמיתים) בין התלמידים מצביעים על שיפור בהישגים תיאוריות למידה , מאפיינים חברתיים STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/193100http://www.mofet.macam.ac.il31/08/2014 09:13:46htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js