דלג על פקודות של רצועת הכלים
דלג לתוכן ראשי

 תגיות

 

 

גישות לחינוך ערכי בחברה פלורליסטית 1385449חשבון מערכת01/09/2014 13:19:18לאחר מכן הוא מתאר בהרחבה שתי גישות מרכזיות לחינוך ערכי הקיימות כיום בחברות פלורליסטיות מילות מפתח: פורטל מס''ע , תפיסות ותיאוריות פדגוגיות STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/220http://www.mofet.macam.ac.il01/09/2014 13:19:18htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
נקודת המבט של ילד: ההתפתחות של מיומנויות תפיסה חזותית באמצעות עיצוב הסביבה הלימודית1386121חשבון מערכת01/09/2014 08:12:29האם מעניקים ילדים לעיצוב יותר מאשר תשומת לב שולית, חולפת מיומנויות , עיצוב חזותי , תפיסה חזותית , Cooper STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/320http://www.mofet.macam.ac.il01/09/2014 08:12:29htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
מקומן הנעדר של האמנויות במערכת (2011-2010)637846Yoav Rivlin;חשבון מערכת21/08/2014 05:47:38נורית רון משרד החינוך לטעמינו כמחנכים קיים פער בין התפיסה של מתווי המדיניות במערכות החינוך, שאינם מודעים ואינם חשופים דיו לאפשרויות הטמונות בחינוך באמצעות STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/amitim/hashiva/Pages/2010-201139700http://www.mofet.macam.ac.il21/08/2014 05:47:38htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
לקראת גיבוש מודל להוראה ולמידה מקוונת: תפיסות אנשי מחקר בעולם510968חשבון מערכת31/08/2014 09:58:24לא מדובר בהגדרות תפקיד של רשויות חינוך אלא בתפיסת עולם פדגוגית המבקשת לאתגר את הלומדים אחת התפיסות שהוצעה לאחרונה גובשה והוצעה ע"י חוקרים מיפן ומאוסטרליה המעורבים במשך שנים STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/150http://www.mofet.macam.ac.il31/08/2014 09:58:24htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
מרכזים אקדמיים (תשס"ט)629289Yoav Rivlin;SHAREPOINT\system;חשבון מערכת21/08/2014 05:33:24ד"ר ציפי עצמון תלפיות - המכללה האקדמית לחינוך חולון נירה נחמולי | האקדמיה לעיצוב ולחינוך ויצו נערך דיון בנושא: תפיסת תפקידו של המורה המחנך והכשרתו לתפקיד במהלך ההכשרה הראשונית STS_ListItem_PublishingPageshttp://mofet.macam.ac.il/amitim/forums/Pages/2009-20100http://mofet.macam.ac.il21/08/2014 05:33:24htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
פדגוגיה דיגיטלית ריאלית510980חשבון מערכת31/08/2014 09:58:53ותיעודם, נגישות שיפוטית לעולם הידע המתהווה בלי הפסק ובעקבות זאת – עיצוב תפיסת ידע מורכבת במודעות עמוקה לחשיבות הרבה של הפיתוח המקצועי-חינוכי של המורים ( גלעד שפירא, עירית אהרון STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/150http://www.mofet.macam.ac.il31/08/2014 09:58:53htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
מרכזי תכניות לפיתוח פרופסיונלי (תשס"ט)1369181Yoav Rivlin;SHAREPOINT\system;חשבון מערכת21/08/2014 05:33:29שבראשו עומדת גילה דנינו-יונה מהאקדמיה לעיצוב ולחינוך ויצו - חיפה; ופורום הכשרת אקדמאים להוראה בראשות ד"ר אורית אבידב מאחוה - המכללה האקדמית לחינוך קיום הפורום הוא בבחינת מימוש של STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/amitim/forums/Pages/2009-20100http://www.mofet.macam.ac.il21/08/2014 05:33:29htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
מרכזי תכניות לפיתוח פרופסיונלי (תש"ע)1369230Yoav Rivlin;SHAREPOINT\system;חשבון מערכת21/08/2014 05:35:29גילה דנינו-יונה המרכז האקדמי לעיצוב ולחינוך, ויצו חיפה בשאלת התפתחותם המקצועית של מורים לאור השינויים בתפיסת משרד החינוך עם יישומו של "אופק חדש" והשלכותיו על STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/amitim/forums/Pages/2010-201175060http://www.mofet.macam.ac.il21/08/2014 05:35:29htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
מרכזי סטאז' (תשס"ט)1369183Yoav Rivlin;SHAREPOINT\system;חשבון מערכת21/08/2014 05:33:37ד"ר אורנה שץ-אופנהיימר אורנה | משרד החינוך ד"ר הנרי תם | אוהלו בקצרין - מכללה אקדמית לחינוך ולספורט טל תמיר | האקדמיה לעיצוב ולחינוך ויצו - חיפה שנת ההתמחות בהוראה מהווה את השנה STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/amitim/forums/Pages/2009-20100http://www.mofet.macam.ac.il21/08/2014 05:33:37htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
תפיסת הזהות המקצועית של מכשירי מורים במכללה לחינוך – מבט כמותי ואיכותני1391825חשבון מערכת01/09/2014 12:26:12צרו קשר רכישת ספרים על המכון על אודות סגל המכון פורום אקדמי שילוב של תחום חדש יחסית – זהותו כאיש מחקר – הם נדבך חשוב ודומיננטי בעיצוב דמותו (רחל שגיא STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/450http://www.mofet.macam.ac.il01/09/2014 12:26:12htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js