דלג על פקודות של רצועת הכלים
דלג לתוכן ראשי

 תגיות

 

 

המהותי והשגוי בתפיסת המדיה החברתית כתקוות הארגון והפדגוגיה1007243חשבון מערכת01/09/2014 09:20:33השאר, מהשיח הציבורי השגוי סביב המושג "רשת חברתית", שעסוק יותר במגמה תאורטית וספקולטיבית מורים , פדגוגיה מתוקשבת , אברום רותם STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/150http://www.mofet.macam.ac.il01/09/2014 09:20:33htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
מדריך פדגוגי בעידן של תקשוב637868Yoav Rivlin;חשבון מערכת21/08/2014 05:48:40תקשורת המחשבים שינתה את תרבות חיי פיתוח פדגוגיה מתוקשבת בקרב מדריכים פדגוגים במכללות להכשרת מורים כחלק מרכזי בתהליך באותו מפגש התקיים דיון על השימוש ברשת, ובמהלכו עלו בו סוגיות רבות STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/amitim/hashiva/Pages/2011-201228440http://www.mofet.macam.ac.il21/08/2014 05:48:40htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
פרופ' חנן יניב1374405Yaron Gilay;SHAREPOINT\system;חשבון מערכת21/08/2014 05:23:09ונביאים ועל שינוי בחינוך ההבדל בין פדגוגיה חדשה לפדגוגיה חדשה הגיגים על תהליכי שינוי בחינוך לב"ה – למידה בסביבה הרפתקנית רשת חברתית, קהילת לומדים ולמידה לאורך חיים STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/prof/tech/Pages/Forms/AllItems.aspx0http://www.mofet.macam.ac.il21/08/2014 05:23:09htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
חוקי למידה ומנגנוני השתנות במוח הביולוגי1385361חשבון מערכת01/09/2014 10:35:42ככל שהקשרים ברשת נוירונים חזקים יותר, הזכרון המופעל בעת פעילותם – חזק יותר, והביצועים למידה פעילה , פדגוגיה , חקר המוח STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/220http://www.mofet.macam.ac.il01/09/2014 10:35:42htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
מרכז מתוקשב ללמידה פעילה 1386161חשבון מערכת01/09/2014 08:13:09צרו קשר רכישת ספרים על המכון הפעילות הלימודית בכיתה מסתייעת ברשת תקשורת ולמידה בקבוצות, ומאמצת פדגוגיה חדשנית הכרוכה בפרידה משיטות הוראה מסורתיות STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/320http://www.mofet.macam.ac.il01/09/2014 08:13:09htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
מורי המורים נוכח כניסתם של טכנולוגיות תקשוב שיתופיות (Web 2.0 technologies )1391752חשבון מערכת31/08/2014 15:15:41ופרופסור למתמטיקה, מציג את הדילמה לגבי השפעת התקשוב על תהליכי שינוי בהוראה ובפדגוגיה ההוראה נוכח כניסתם של טכנולוגיות תקשוב שיתופיות (Web 2.0 technologies ) ורשתות חברתיות STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/450http://www.mofet.macam.ac.il31/08/2014 15:15:41htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
יש קנקן חדש מלא ישן: התנ"ך בפייסבוק1386381חשבון מערכת31/08/2014 11:42:00הוראת תנ"ך , רשתות חברתיות , תנ"ך , פדגוגיה חדשנית , מאפייני תקשוב STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/310http://www.mofet.macam.ac.il31/08/2014 11:42:00htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
בתי ספר High Tech High בארה"ב1384140חשבון מערכת01/09/2014 14:23:50בשלב מוקדם במסכת החינוך שלהם (גן-י״ב). כיום התרחבה רשת בתי הספר HTH ל 22- בתי ספר צ'ארטר פרוייקטים , פדגוגיה חדשנית , בתי ספר STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/190http://www.mofet.macam.ac.il01/09/2014 14:23:50htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
להיות מדריך פדגוגי מתוקשב – שווה לנסות?1378848חשבון מערכת01/09/2014 08:39:50בראייה עתידית, תלויה במידה רבה ביכולתה ליצור קשרים הן בהשתלמויות והן דרך הרשת האינטרנטית טכנולוגיה , פדגוגיה חדשנית , הטמעת שינוי STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/140http://www.mofet.macam.ac.il01/09/2014 08:39:50htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
מרכזי תקשוב ומחשוב (תשע"ב)1369209Yoav Rivlin;SHAREPOINT\system;חשבון מערכת21/08/2014 05:30:49צרו קשר רכישת ספרים על המכון לפיכך חיוני לעשות שימוש בתקשוב להעצמת הסטודנטים וסגלי ההוראה במכללות כמנוף לפדגוגיה חדשנית הפורום פועל מתוך אמונה כי רב STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/amitim/forums/Pages/2011-20120http://www.mofet.macam.ac.il21/08/2014 05:30:49htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js