דלג על פקודות של רצועת הכלים
דלג לתוכן ראשי

 תגיות

 

 

עמדות מורים כלפי שילוב תלמידים בעלי לקויות1314942חשבון מערכת31/08/2014 10:44:19של העדפות להשמה בכיתות משולבות: קבלה של תלמידים עם צרכים חינוכיים קלים, ודחייה לש תלמידים עיוורים, חרשים ותלמידים בעלי לקויות קוגניטיביות, רגשיות והתנהגויות STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/38389100http://www.mofet.macam.ac.il31/08/2014 10:44:19htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
חידושי מחקר בתכניות התערבות חינוכיות לקידום תלמידים עם ליקויי למידה1364480חשבון מערכת;SHAREPOINT\system21/08/2014 12:46:33צרו קשר רכישת ספרים על המכון על אודות סגל המכון פורום אקדמי מורחב עמותת מכון מופ"ת צוות מינהלי סגל ערוץ לימודים תערוכות פעילויות ואירועים STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/amitim/iun/Pages/studydays34750http://www.mofet.macam.ac.il21/08/2014 12:46:33htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
שחיקתן של מחנכות בכיתות שמשולבים בהן תלמידים בעלי צרכים מיוחדים1314979חשבון מערכת01/09/2014 08:01:02הקשורים לעבודת המחנכת בכיתה שמשולבים בה תלמידים בעלי צרכים מיוחדים, ולבחון את הקשר שלהם חיובי למרכיב הדה -פרסונליזציה (הטלת דופי בתלמידים) של השחיקה: חינוך כיתות גבוהות ומילוי STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/387400http://www.mofet.macam.ac.il01/09/2014 08:01:02htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
אלימות בקרב תלמידים בבית הספר היסודי – שכיחות, השפעה ודרכי ההתמודדות של קורבנות האלימות1316505חשבון מערכת31/08/2014 09:14:08 בוחן את תפיסותיהם של תלמידים ומורים את האלימות בקרב התלמידים בבית הספר היסודי ומתמקד בהשפעת התופעה על התלמידים והמורים, דרכי ההתמודדות ויעילות העזרה STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/193930http://www.mofet.macam.ac.il31/08/2014 09:14:08htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
כיצד משפיעה למידת החקר בכיתה על השיח בין תלמידים ומורים ועל הדיאלוג ביניהם? 1318447חשבון מערכת01/09/2014 10:59:59כי הטמעת שיטת למידת חקר בכיתה של תלמידים במסלולים ייחודיים מגבירה את שיתוף הפעולה החברתי בין התלמידים העמיתים ומשפרת את השיח בכיתה והדיאלוג עם המורים STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/1022770http://www.mofet.macam.ac.il01/09/2014 10:59:59htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
תהליכים קוגניטיביים ורגשיים שתלמידים לקויי למידה חווים בהתמודדותם להשגת תעודת בגרות1314814חשבון מערכת01/09/2014 07:59:40מורכבים ובחינות הבגרות, תוך הבחנה בין תלמידים עם לקויות למידה מילוליות (verbal learning disabilities) לבין תלמידים עם לקויות למידה שאינן מילוליות ( שרה STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/387100http://www.mofet.macam.ac.il01/09/2014 07:59:40htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
הציור הלשוני ככלי לאיתור שלב בקבלת הלקות וכמנוף לטיפול בתלמידים עם לקויות למידה1315055חשבון מערכת01/09/2014 11:04:51צרו קשר רכישת ספרים על המכון על אודות סגל המכון פורום אקדמי של מחקרים שבחנו תהליכים רגשיים של תלמידים עם ליקויי למידה מצביעה כי מרביתם השתמשו בכלי STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/382800http://www.mofet.macam.ac.il01/09/2014 11:04:51htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
אסטרטגיות לניהול כיתה הטרוגנית1320356חשבון מערכת01/09/2014 13:27:22שיתופי פעולה ועבודה בכיתה אצל תלמידים אלה מושתתים על הקשר הטוב שנוצר בין המורה לתלמיד יש לבחון היטב את מקום הישיבה של תלמידים אלה כך שלא יהיו חשופים לגירויים מסיחים ( מרגלית STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/10204130http://www.mofet.macam.ac.il01/09/2014 13:27:22htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
החינוך כדיאלוג1316883חשבון מערכת31/08/2014 15:27:51צרו קשר רכישת ספרים על המכון על אודות סגל המכון פורום אקדמי מורחב תהליכי למידה , תלמידים , דיאלוג STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/22109150http://www.mofet.macam.ac.il31/08/2014 15:27:51htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
תפקידיו של המורה בכיתה הטרוגנית על פי גישתו החינוכית של קרל פרנקנשטיין1316415חשבון מערכת31/08/2014 09:33:10צרו קשר רכישת ספרים על המכון על אודות סגל המכון פורום אקדמי הטרוגנית , תלמידים תת-הישגיים , הוראה STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/22174220http://www.mofet.macam.ac.il31/08/2014 09:33:10htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js