דלג על פקודות של רצועת הכלים
דלג לתוכן ראשי

 תגיות

 

 

עמדות מורים כלפי שילוב תלמידים בעלי לקויות1391265חשבון מערכת31/08/2014 10:44:19של העדפות להשמה בכיתות משולבות: קבלה של תלמידים עם צרכים חינוכיים קלים, ודחייה לש תלמידים עיוורים, חרשים ותלמידים בעלי לקויות קוגניטיביות, רגשיות והתנהגויות STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/3884690http://www.mofet.macam.ac.il31/08/2014 10:44:19htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
שחיקתן של מחנכות בכיתות שמשולבים בהן תלמידים בעלי צרכים מיוחדים1391275חשבון מערכת01/09/2014 08:01:02הקשורים לעבודת המחנכת בכיתה שמשולבים בה תלמידים בעלי צרכים מיוחדים, ולבחון את הקשר שלהם חיובי למרכיב הדה -פרסונליזציה (הטלת דופי בתלמידים) של השחיקה: חינוך כיתות גבוהות ומילוי STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/3810230http://www.mofet.macam.ac.il01/09/2014 08:01:02htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
תובנות למניעת שחיקת מורים1382301חשבון מערכת01/09/2014 12:25:54את ההמלצות הבאות: נסו להפעיל את התלמידים בדרך יותר מרתקת בכיתה , סיפורים קצרים הקשורים יום או כל שבוע משהו חדש והעבירו זאת לתלמידים , הקפידו על שינה טובה בלילה ועל בריאות אישית STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/217740http://www.mofet.macam.ac.il01/09/2014 12:25:54htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
מדברים אייפדית363347Yoav Rivlin;חשבון מערכת21/08/2014 05:40:14מדברים אייפדית - האייפד כזרז לחדשנות פדגוגית מפיילוט ליישום מערכתי - ומה ההשפעה שלהם על המורה, התלמיד, בית הספר, ומערכות הכשרת המורים מי כותב אותם - מומחים, מורים, או תלמידים STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/tikshuv/Pages/Forms/AllItems.aspx68230http://www.mofet.macam.ac.il21/08/2014 05:40:14htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
במרחק נגיעה - המידע בכיתה בקצות האצבעות!61432Yoav Rivlin;חשבון מערכת21/08/2014 05:23:47את המידע לקצות האצבעות בכל מקום ובכל רגע כבר נמצאים בידיהם של מאות ואלפי תלמידים במגע אצבע יכול תלמיד ללקט רעיונות שניסחו מומחים בכל תחום שימצא בו עניין; עם זאת, מסך STS_Webhttp://www.mofet.macam.ac.il/tikshuv8726http://www.mofet.macam.ac.il/SiteAssets/logo-mofet.png0http://www.mofet.macam.ac.il21/08/2014 05:23:47htmlTrueCMSPUBLISHINGaspx11;1611~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_Site.js
משמעת תלמידים והוצאת תלמיד מפריע מן הכיתה1392259חשבון מערכת01/09/2014 08:49:47ובתוך כך להתנהגות תלמידים בבית הספר, יש חשיבות רבה ביצירת -סביבה שמאפשרת למידה ותורמת לבניית אופיו המוסרי והערכי של התלמיד STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/46122170http://www.mofet.macam.ac.il01/09/2014 08:49:47htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
מורים לומדים מניתוח שיעורים מצולמים בווידאו: צפייה בעצמי או צפייה בזולת?1384330חשבון מערכת31/08/2014 09:20:27צרו קשר רכישת ספרים על המכון על אודות סגל המכון פורום אקדמי של מרכיבים שונים בשיעור כמו למידת תלמידים ולמידת תחומי דעת שונים (Star & Strickland, 2008 STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/20330http://www.mofet.macam.ac.il31/08/2014 09:20:27htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
למידה באמצעות הוראה: פרויקט של תלמידים מלמדים תלמידים בבית הספר היסודי דגניה1384186חשבון מערכת01/09/2014 08:59:56בפרויקט זה, תלמידים מכיתות ד' עד ו' הופכים למורים ומלמדים תלמידים מכיתות אחרות שיעורים במדעים, בחינוך חברתי וב"אזרחות STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/190http://www.mofet.macam.ac.il01/09/2014 08:59:56htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
תלמידים כותבים1387077חשבון מערכת01/09/2014 11:10:58צרו קשר רכישת ספרים על המכון על אודות סגל המכון פורום אקדמי מורחב עמותת בתי ספר , תלמידים , כתיבה STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/340http://www.mofet.macam.ac.il01/09/2014 11:10:58htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
האם השימוש באמצעי הוראה מתוקשבים מעודד אינטראקציה פדגוגית חדשנית בכיתה? הצגת כלי לניתוח תצפיות בכיתה1007004חשבון מערכת01/09/2014 08:50:35את אופי האינטראקציות המתרחשות בין המורה לתלמידים בכיתה הלומדת בסביבה מתוקשבת .מודגם השימוש להתאפיין בפדגוגיה ייחודית המתבטאת למשל בכך שהתלמיד נמצא במוקד השיעור והמורה משמש כמנחה STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/155230http://www.mofet.macam.ac.il01/09/2014 08:50:35htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js