דלג על פקודות של רצועת הכלים
דלג לתוכן ראשי

 תגיות

 

 

השפעות האינטרנט ובעיות ריכוז של תלמידים בבית הספר תיכון 404669חשבון מערכת31/08/2014 09:13:04המחבר בילה מספר חודשים בבית ספר התיכון Woodside וחקר את חייהם הדיגיטליים של התלמידים תלמידים שרואים ויוצרים הרבה סרטונים ב Youtube למשל, יכולים ללכת למגמת קולנוע STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/191300http://www.mofet.macam.ac.il31/08/2014 09:13:04htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
גישות, דרכי הוראה - למידה ומסגרות לימוד שיכולות לקדם הישגי תלמידים בסיכון409266חשבון מערכת01/09/2014 12:09:36ג. ארגון הלומדים : מסגרות בעלות הרכב תלמידים הומוגני והטרוגני מבחינת ההישגים בלימודים ממחקרים שונים בנושאי הגורמים המשפיעים על הישגי תלמידים בסיכון (יפעת אשרת, חיה גיל, מלכה STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/324400http://www.mofet.macam.ac.il01/09/2014 12:09:36htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
הוראת כתיבה במערכות חינוך בעולם – מגמות ויעדים408354חשבון מערכת01/09/2014 07:37:02 עבודות על ידי תלמידים היא חלק בלתי נפרד מההוויה החינוכית במערכות החינוך בארה"ב ובאירופה של כתיבת עבודות וניירות עבודה ע"י תלמידים בחטיבות הביניים ובבתי ספר תיכוניים.ממצאי מחקר STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/343700http://www.mofet.macam.ac.il01/09/2014 07:37:02htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
הבדלים בין סטודנטים לסטודנטיות בשיעור ההשתתפות במפגשי הנחיה ובפורום קורס410458חשבון מערכת01/09/2014 07:51:26 עקבי למדי הוא ששיעור ההשתתפות של תלמידות בכיתה נמוך משיעור ההשתתפות של תלמידים יחס הדיבור" היה שווה (1: 1), כלומר, תלמידים משתתפים יותר מתלמידות (אבנר כספי, ערן חיות, קלי ספורטה STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/151170http://www.mofet.macam.ac.il01/09/2014 07:51:26htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
קובץ המאמרים "רגשות בחינוך"407511חשבון מערכת01/09/2014 08:28:47תוך התייחסות לגורמים המשפיעים על המוטיבציה של התלמידים ויצירת המעורבות הרגשית שלהם בלמידה כמה מאמרים המאירים תהליכים המאפיינים קבוצות תלמידים בכיתה הנסוגים לתוך עצמם וחוששים ליצירת STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/109800http://www.mofet.macam.ac.il01/09/2014 08:28:47htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
מידענות מתוקשבת – מהלכה למעשה405760חשבון מערכת31/08/2014 11:18:06 המעניינת המוצגת במאמר זה התלמידים חוקרים בעיה מידענית אותנטית בדרך של משפט ציבורי תוך המתוקשבות בקהילה, פעילות זו מעודדת הפעלת תלמידים בדרך של מחקר מדעי אותנטי, המשלב אותנטי STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/301550http://www.mofet.macam.ac.il31/08/2014 11:18:06htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
אסטרטגיות ליצירת סקרנות407595חשבון מערכת01/09/2014 11:00:24צרו קשר רכישת ספרים על המכון סקרנות אצל לומדים היא אחת האתגרים כל השיעור, הקצאת זמן נאותה וסבירה לתלמידים לחקור נושאים ולהתעמק בהם, הגדלת אפשרויות הבחירה STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/104800http://www.mofet.macam.ac.il01/09/2014 11:00:24htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
מחוננים עם ליקויי למידה – הייתכן?408803חשבון מערכת31/08/2014 10:35:53צרו קשר רכישת ספרים על המכון על אודות סגל המכון פורום אקדמי למידה , תלמידים מחוננים , מאפיינים STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/388630http://www.mofet.macam.ac.il31/08/2014 10:35:53htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js
במרחק נגיעה - המידע בכיתה בקצות האצבעות!61432Yoav Rivlin;חשבון מערכת21/08/2014 05:23:47את המידע לקצות האצבעות בכל מקום ובכל רגע כבר נמצאים בידיהם של מאות ואלפי תלמידים במגע אצבע יכול תלמיד ללקט רעיונות שניסחו מומחים בכל תחום שימצא בו עניין; עם זאת, מסך STS_Webhttp://www.mofet.macam.ac.il/tikshuv3257http://www.mofet.macam.ac.il/SiteAssets/logo-mofet.png0http://www.mofet.macam.ac.il21/08/2014 05:23:47htmlTrueCMSPUBLISHINGaspx11;1611~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_Site.js
תפקידיו של המורה בכיתה הטרוגנית על פי גישתו החינוכית של קרל פרנקנשטיין405242חשבון מערכת31/08/2014 09:33:10צרו קשר רכישת ספרים על המכון על אודות סגל המכון פורום אקדמי הטרוגנית , תלמידים תת-הישגיים , הוראה STS_ListItem_PublishingPageshttp://www.mofet.macam.ac.il/masa/Pages/2210630http://www.mofet.macam.ac.il31/08/2014 09:33:10htmlFalseaspx1616~sitecollection/_catalogs/masterpage/Display Templates/Search/Item_WebPage.js