דלג על פקודות של רצועת הכלים
דלג לתוכן ראשי

​תכנית הכנס

הרצאות העוגן

אתגרים במחקר של המתמטיקה המוצעת בכיתות המתמטיקה

פרופ' רוחמה אבן, מכון ויצמן למדע

האם "ספר לימוד דיגיטלי" הוא "ספר"? מבט מעולם המשפט

פרופ' ניבה אלקין-קורן, המרכז למשפט וטכנולוגיה ומרכז המצוינות LINKS, אוניברסיטת חיפה

המשגת האנליזה בתיכון

פרופ' טומי דריפוס, אוניברסיטת תל-אביב

השתתפות ריטואלית והשתתפות אקספלורטיבית בלמידת המתמטיקה: המקרה של הכשרת מורים

ד"ר טלי נחליאלי, מכללת לוינסקי לחינוך

שלד התכנית

תכנית הכנס

ספר מאמרי הכנס


 

מצגות הכנס

הרחבת משמעות כפל וחילו ממספרים שלמים לשברים פשוטים: אבחון תפיסות תלמידים ויישום לפדגוגיה

ד"ר פירחה חמו, האוניברסיטה העברית, מכללת אפרתה
ד"ר מאיר בוזגלו, האוניברסיטה העברית
ד"ר בת שלב אילני, מכללת חמדת השרום

בנייה ובחינת הגדרה מתמטית באמצעות משימת ביצוע - היבטים תכניים ופדגוגיים

אורלי גוטליב, מכללת אפרתה

שינויים שמורים מציעים בספר הלימוד אתו הם מלמדים: המקרה של נקודות המבט על ביטויים אלגבריים

איילת גוטליב ורוחמה אבן, מכון ויצמן למדע

דפוסי תנועות עין (Eye Tracking) בזמן פתרון בעיות גרפיות המאופיינות על-ידי סגנון קוגניטיבי: הוליסטי לעומת אנליטי

אורטל ניצן-תמר, ברכה קרמקסקי ואלי וקיל, אוניברסיטת בר-אילן

פרויקט "רמזור לצפון" – פעולות, תובנות ואתגרים

יו"ר: פרופ' נצה מובשוביץ-הדר
ד"ר רותי סגל, גב' ורדה זיגרסון, פרופ' עטרה שריקי

מאונך או לא מאונך? קשיים במעבר מן המישור אל המרחב

ד"ר ניצה כהן
המכללה האקדמית לחינוך ע"ש דוד ילין

שינוי בתפיסת מורים למתמטיקה את תפקידם בעקבות התנסות בפעילות חקר שיתופית עם תלמידיהם

ליאורה נוטוב ועטרה שריקי