דלג על פקודות של רצועת הכלים
דלג לתוכן ראשי

על תבונה ורגשות

עיון ומחקר בהוראה ובניהול בית ספר כפרקטיקה רגשית


יום חמישי, ו' באדר א' תשע"ד, 6 בפברואר 2014, בין השעות: 15:30-9:00


בשנים האחרונות הוקדשה תשומת לב רבה במערכת החינוך הציבורית בארץ למדידת תפוקות עבודתו של המורה באמצעות מערך של בחינות משוות של הישגי התלמידים. ברם, הדגש על אחריותיות בתי הספר בעיקר במונחים של תוצרים נמדדים התעלמה מהיותה של ההוראה בכיתה פרקטיקה רגשית, קרי מההיבטים הרגשיים בעבודתו של המורה הבאים לידי ביטוי בעבודתו היומיומית ומשפיעים כה רבות על תפקודו בכיתה ובבית הספר.
מטרת יום העיון היא להפנות את הזרקור על היבטים רגשיים שונים בעבודתם של מורים ומנהלי בתי ספר, להתחקות אחר צורות מגוונות של הבעת רגשות בשיעור, לדון בחיזוק המרכיב הרגשי בהוראה בתכניות להכשרת מורים, ולהציע כיוונים מחקריים שונים לחקר רגשות בחינוך בישראל

6-2-2014-prog.pdfתוכנית יום העיון
infocenter-6-2-2014-mekorot.pdfרשימת מקורות ליום העיון ממרכז המידע הבין-מכללתי
תמונות מיום העיון


הרצאה מיום העיון:
רגשות בארגונים ובבתי ספר - מכעס למעש
פרופ' ענת רפאלי, הפקולטה להנדסת תעשיה וניהול - הטכניון
תקציר
מצגת


תקצירים

infocenter-new-jan.pdfפרסומים חדשים במרכז המידע הבין-מכללתי - ינואר 2014
Register 

 
ליצירת קשר
 
מינהל לומדים:
טל': 03-6901426/401, פקס: 03-6901481

בתוכנית "עושים סדר חדש" שהתקיימה ב-10 בפברואר 2014 שודר ראיון עם חילי טרופר והיילי רוזנבלום, אשר דיברו על כנס "רגשות בחינוך"