דלג על פקודות של רצועת הכלים דלג לתוכן ראשי

שם המפגש:

משחקים דיגיטליים ללמידה

 אתגרים ודילמות בדרך לשילוב משחקי מחשב בלמידה ובהוראה

קטגוריה
מפגשים מקוונים

מרצה/ים
ד”ר שרית ברזלי, יקי דיין

תאריך
30/1/2013, י"ט שבט תשע"ג


תאור


למשחקי מחשב יש פוטנציאל רב לאפשר תהליכי למידה חווייתיים ומשמעותיים. אולם, בדרך למימוש הפוטנציאל הזה קיימים אתגרים עיצוביים, הוראתיים ותרבותיים.
ד"ר שרית ברזלי דנה במקצת מהאתגרים והדילמות בדרך לשילוב משחקי מחשב בלמידה ובהוראה, כגון המתח בין תרבות משחקי המחשב לתרבות בית הספר, האתגר של שילוב מטרות משחק ומטרות למידה והדרכים ליצירת הזדמנויות ללמידה משמעותית ממשחק.
יקי דיין  הציג דוגמאות למתחים אלה הנחשפים במחקר שנערך באוני' חיפה (פרופ' יעל קלי ויקי דיין) על סביבת המשחק "קווסט אטלנטיס", משחק רציני לקידום למידת מדעים שפותח בארה"ב באוניברסיטאות אינדיאנה ואריזונה.   

חומרים מהמפגש

  מצגת

הקלטה

דף קישורים לאתרים שניתנו על-ידי המרצים במהלך המפגש

המרצים

anat


ד"ר שרית ברזלי
  מרצה במגמה לטכנולוגיות בחינוך בפקולטה לחינוך באוניברסיטת חיפה.
  בעבר, ניהלה ד"ר ברזלי את מחלקת הפיתוח הפדגוגי של עמותת סנונית לקידום החינוך המתוקשב והובילה את פיתוחן של סביבות למידה מבוססות משחק.
         

יקי דיין
דוקטורנט באוניברסיטת חיפה, מגמה לטכנולוגיות בחינוך, החוקר שימוש במשחקים רציניים לקידום למידת מדעים בשעות הפנאי. לאחר קריירה רבת שנים בשיווק בינלאומי בהייטק, יקי מתמחה היום בשילוב טאבלטים בחינוך, והוסמך על ידי אפל באנגליה להדריך ולהטמיע אייפדים  ואפליקציות iOS בחינוך, הוראה והדרכה.
 


 


 

תגיות:


מכון מופ"ת 1990-2014 רח' שושנה פרסיץ 15 ת"א 61484 | ת"ד 48538 טל' 03-6901406 | פקס 03-6901449
תקנון האתר