דלג על פקודות של רצועת הכלים
דלג לתוכן ראשי

​​

צעד ראשון להערכה, למניעה ולהתגברות על כישלונות

ברכישת קריאה וכתיבה בעברית כשפה שנייה או שלישית

 


מצגת

​וובינר

תאריך:6 בספטמבר 2018

שעות: 21:00 עד 22:30 / 19:00 עד 20:30 GMT

משך הפעילות: 1.5 שעות​

שפת ההוראה: עברית

 ליצירת קשר ולמידע נוסף: ד"ר אריה בן חיים​ ​

תקציר

מערכת הכתב העברית מציבה אתגרים מגוונים בפני כלל הלומדים לקרא ולכתוב. תלמידים שהתקשו, או שעדיין מתקשים, לקרא בשטף ולאיית גם בשפת אימם (ערבית, אנגלית או שפה אלפביתית אחרת) בשל לקויות שפה וגורמי סיכון נוספים מרימים לא פעם ידיים אל מול אתגרים אלו. בוובינר הנוכחי נשאל את עצמנו כיצד אפשר, כצעד ראשון, לגייס את הידע בדבר הכוחות והצרכים של התלמיד בעת לימודי קריאה וכתיבה בשפת האם לטובת עמידה בדרישות האתגר החדש. עוד נבחן אם ניתוח של שגיאות בעת זיהוי מילים ואיות יכול לפתוח חלון ראשון אל צרכיו של תלמיד עם קשיים הלומד עברית כשפה נוספת.

פייסבוק

לאישור הרשמה ו/או שיתוף, אנא ללחץ כאן