דלג על פקודות של רצועת הכלים
דלג לתוכן ראשי
שם המאמר:

מה ניתן ללמוד מציורי המערות על למידה משמעותית בהכשרת מורים?


תאריך פרסום:
23/03/2014

מחבר:
מיכל סדן

מדור:
הכשרת מורים, כללי

תאור:
מטרתו של מאמר זה להראות כי ניתן להכשיר להוראה משמעותית ולהציע בהקשר לכך דרכים ושיטות בהשראת תובנות שייגזרו מהידע הקיים על ציורי המערות שיצר האדם הקדמון. המכשירים להוראה נדרשים לעודד לומדים שונים לחפש תשובות לשאלות הגדולות של חייהם ולהבנות את התובנות המשמעותיות להם בקצב האישי של כל אחת ואחד. כמו כן עליהם לשתף אותם בתכנון ובארגון זמן הלמידה ובבחירת פעילויות הלמידה שיסייעו להם לתת מענה לשאלות ( מיכל סדן).


פריט זה נמצא במקור בפורטל מס"ע