ייתכן שאתה מנסה לגשת לאתר זה מדפדפן מאובטח בשרת. הפוך קבצי Script לזמינים וטען מחדש דף זה.
הפעל מצב נגיש יותר
בטל מצב נגיש יותר
דלג על פקודות של רצועת הכלים
דלג לתוכן ראשי
בטל הנפשות
הפעל הנפשות
עקוב
כניסה
צרו קשר
רכישת ספרים
על המכון
על אודות
סגל המכון
פורום אקדמי מורחב
עמותת מכון מופ"ת
צוות מינהלי
סגל ערוץ לימודים
תערוכות
פעילויות ואירועים חיצוניים
International
English
Español
العربية
עברית בין-לאומי
מכון מופ"ת יוצא לחופשה מרוכזת בתאריכים 25/2-24/2
ערוץ לימודים
רשות המחקר
ערוץ כתיבה
מפגשי עמיתים
ערוץ בין-לאומי
טכנולוגיה וחדשנות
מרכז המידע
נראה כי JavaScript אינו זמין בדפדפן שלך. הפעל את JavaScript ונסה שוב.
מרכז מידע בין-מכללתי
צוות המרכז
מאגר מחקר והוראה
מאמרים בהכשרת מורים
מאגר כלי מחקר
מאגר שאילתות
כינוסים בארץ ובעולם
פורטל מס"ע
נבחר כעת
Image
שם המאמר:
הוראת המדעים בסביבת למידה מקוונת
תאריך פרסום:
01/03/2005
מחבר:
אילנה רונן מירי שינפלד
מדור:
הוראת תחומי הדעת
תאור:
Description
המחקר בחן את תרומת ההוראה-למידה באמצעות למידה מקוונת בקורס סדנאי להוראת המדעים. נחקרו 75 סטודנטים בהתמחות שנה ב' אשר חולקו בין שתי מרצות. 25 מתוכם למדו באמצעות הוראה-למידה מקוונת והשאר בקורס במתכונת המסורתית. נמצא כי מרבית הסטודנטים בחרו ללמוד בקורס המקוון משיקולי זמן. גם הסטודנטים בעלי יכולת לימוד עצמית בינונית עמדו בהצלחה בדרישות הקורס, דבר המרמז על שימוש אפשרי בלמידה מקוונת כאמצעי לפיתוח ושיפור יכולת למידה עצמית. הן הסטודנטים והן המרצות ציינו את שיתוף הפעולה ההדוק בינם לבין עצמם ואת התרומה ההדדית והקשר המשמעותי בין הלומדים למרצות בקורס המקוון בהשוואה לקורס מסורתי. התעוררו קשיים בניסויים מקוונים כאשר נושא המעבדה היה מורכב ולא מוכר לסטודנטים, ולכן המחברות ממליצות לתכנן ולבנות מחדש את מערך הניסויים של המעבדות המקוונות במטרה להתאימן לסביבת למידה מקוונת, תוך הקפדה על בהירות ודיוק בהגדרת ההנחיות לביצוע הניסויים. (אילנה רונן, מירי שינפלד)
פריט זה נמצא במקור
בפורטל מס"ע
מילות מפתח:
פורטל מס''ע
,
הוראת תחומי הדעת
,
סביבות למידה מתוקשבות
,
הוראת המדעים
,
הוראת מדעי הטבע
,
למידה מקוונת
,
אילנה רונן
,
מירי שינפלד
דף הבית של מכון מופ"ת
מסע - מופת סובב עולם