דלג על פקודות של רצועת הכלים
דלג לתוכן ראשי
שם המאמר:

פיתוח כישורי הכוונה עצמית בלמידה כחלק ממטרות תכניות הלימודים החדשות


תאריך פרסום:
16/02/2005

מחבר:
צופיה יועד

מדור:
תוכניות לימודים / תכנון

תאור:
תכניות הלימודים החדשות והסטנדרטים מדגישים את הצורך בפיתוח כישורי הכוונה עצמית של הלומד בתהליך למידתו ומדגישות את הצורך בהשתתפות פעילה של התלמיד בתהליך למידתו על מנת שיפתח את חשיבתו ואת יכולתו להפיק משמעות מתהליך זה. התבוננות עצמית, שיפוט עצמי ותגובה עצמית עשויים להביא להצלחה רבה יותר בתהליך הלמידה ואף להגביר היבטים מוטיבציוניים של התלמיד. (צופיה יועד)


פריט זה נמצא במקור בפורטל מס"ע