דלג על פקודות של רצועת הכלים
דלג לתוכן ראשי
שם המאמר:

אחריות לשינוי בית-ספרי: ניתוח מזווית הראייה של מורה מוביל


תאריך פרסום:
09/10/2011

מחבר:
יודיק אביעד

מדור:
ניהול בחינוך

תאור:
בית הספר "מבואות הנגב" הוא בית ספר שש-שנתי ניסויי, "חושב ופועל אדם-חברה-סביבה". לפני כשש שנים החל בית הספר מבואות הנגב בתהליך של שינוי. מאוחר יותר כלל התהליך גם את הפיכתו של בית הספר לניסויי. במאמר זה עומד הכותב על כמה מהנקודות והאירועים המרכזיים של השינוי מזווית ההתבוננות שלו בתור מורה ורכז חטיבת הביניים בבית הספר. הכותב גורס כי מורים הם סוכנים קריטיים בכל תהליך של שינוי. הוא מדגיש שתי נקודות בקשר למורים ולשינוי. המשותף להן הוא שעל המורים להשתנות, אך לא שינוי קיצוני ( יודיק, אביעד).


פריט זה נמצא במקור בפורטל מס"ע