ייתכן שאתה מנסה לגשת לאתר זה מדפדפן מאובטח בשרת. הפוך קבצי Script לזמינים וטען מחדש דף זה.
הפעל מצב נגיש יותר
בטל מצב נגיש יותר
דלג על פקודות של רצועת הכלים
דלג לתוכן ראשי
בטל הנפשות
הפעל הנפשות
עקוב
כניסה
צרו קשר
רכישת ספרים
על המכון
על אודות
סגל המכון
פורום אקדמי מורחב
עמותת מכון מופ"ת
צוות מינהלי
סגל ערוץ לימודים
תערוכות
פעילויות ואירועים חיצוניים
International
English
Español
العربية
עברית בין-לאומי
מכון מופ"ת יוצא לחופשה מרוכזת בתאריכים 25/2-24/2
ערוץ לימודים
רשות המחקר
ערוץ כתיבה
מפגשי עמיתים
ערוץ בין-לאומי
טכנולוגיה וחדשנות
מרכז המידע
נראה כי JavaScript אינו זמין בדפדפן שלך. הפעל את JavaScript ונסה שוב.
מרכז מידע בין-מכללתי
צוות המרכז
מאגר מחקר והוראה
מאמרים בהכשרת מורים
מאגר כלי מחקר
מאגר שאילתות
כינוסים בארץ ובעולם
פורטל מס"ע
נבחר כעת
Image
שם המאמר:
אחריות לשינוי בית-ספרי: ניתוח מזווית הראייה של מורה מוביל
תאריך פרסום:
09/10/2011
מחבר:
יודיק אביעד
מדור:
ניהול בחינוך
תאור:
Description
בית הספר "מבואות הנגב" הוא בית ספר שש-שנתי ניסויי, "חושב ופועל אדם-חברה-סביבה". לפני כשש שנים החל בית הספר מבואות הנגב בתהליך של שינוי. מאוחר יותר כלל התהליך גם את הפיכתו של בית הספר לניסויי. במאמר זה עומד הכותב על כמה מהנקודות והאירועים המרכזיים של השינוי מזווית ההתבוננות שלו בתור מורה ורכז חטיבת הביניים בבית הספר. הכותב גורס כי מורים הם סוכנים קריטיים בכל תהליך של שינוי. הוא מדגיש שתי נקודות בקשר למורים ולשינוי. המשותף להן הוא שעל המורים להשתנות, אך לא שינוי קיצוני ( יודיק, אביעד).
פריט זה נמצא במקור
בפורטל מס"ע
מילות מפתח:
פורטל מס''ע
,
ניהול בחינוך
,
בתי ספר
,
שינוי חינוכי
,
מורים
,
ניהול בית ספר
,
תהליכי שינוי
,
תהליכי התמודדות
,
יודיק אביעד
דף הבית של מכון מופ"ת
מסע - מופת סובב עולם