ייתכן שאתה מנסה לגשת לאתר זה מדפדפן מאובטח בשרת. הפוך קבצי Script לזמינים וטען מחדש דף זה.
הפעל מצב נגיש יותר
בטל מצב נגיש יותר
דלג על פקודות של רצועת הכלים
דלג לתוכן ראשי
בטל הנפשות
הפעל הנפשות
עקוב
כניסה
צרו קשר
רכישת ספרים
על המכון
על אודות
סגל המכון
פורום אקדמי מורחב
עמותת מכון מופ"ת
צוות מינהלי
סגל ערוץ לימודים
תערוכות
פעילויות ואירועים חיצוניים
International
English
Español
العربية
עברית בין-לאומי
מכון מופ"ת יוצא לחופשה מרוכזת בתאריכים 25/2-24/2
ערוץ לימודים
רשות המחקר
ערוץ כתיבה
מפגשי עמיתים
ערוץ בין-לאומי
טכנולוגיה וחדשנות
מרכז המידע
נראה כי JavaScript אינו זמין בדפדפן שלך. הפעל את JavaScript ונסה שוב.
מרכז מידע בין-מכללתי
צוות המרכז
מאגר מחקר והוראה
מאמרים בהכשרת מורים
מאגר כלי מחקר
מאגר שאילתות
כינוסים בארץ ובעולם
פורטל מס"ע
נבחר כעת
Image
שם המאמר:
פיתוח חזון בית ספרי טרנספורמטיבי: לקחים מעבודת מנהלי בתי ספר
תאריך פרסום:
06/11/2012
מחבר:
B.W Kose
מדור:
ניהול בחינוך
תאור:
Description
שתי שאלות המחקר המוצג במאמר היו: (1) אילו דרכי מנהיגות, ובעיקר זו של מנהלי בתי ספר, מנחות את פיתוחם של חזון או שליחות בית-ספריים? , (2) אילו הצהרות כתובות או ממדים של חזון מהווים בסיס למינוף החזון לכלל פרקטיקות טרנספורמטיביות? לסיכום, ניתן לומר שהממצאים מצביעים על כך שלמנהלים עשוי להיות תפקיד חשוב בעיצוב חזון בית-ספרי טרנספורמטיבי. המחקר מציע ניתוח אמפירי של פיתוח חזון מסוג זה ( Kose, B.W ) .
פריט זה נמצא במקור
בפורטל מס"ע
מילות מפתח:
פורטל מס''ע
,
ניהול בחינוך
,
בתי ספר
,
מנהיגות בית ספר
,
מנהלי בתי ספר
,
רב-תרבותיות
,
מאפיינים קהילתיים
,
חזון חינוכי
,
צדק חברתי
,
מנהיגות פדגוגית
,
B.W Kose
דף הבית של מכון מופ"ת
מסע - מופת סובב עולם