דלג על פקודות של רצועת הכלים
דלג לתוכן ראשי
שם המאמר:

שימוש באמונות ודיווחים עצמיים בלימוד חקר בהוראת המדעים בחינוך היסודי הציבורי


תאריך פרסום:
03/06/2013

מחבר:
Maria Lucero

מדור:
הוראת המדעים

תאור:
מאמר זה מתאר השתלמויות מורים בפועל וההתנסות שלהם בלימוד באמצעות חקר בחינוך היסודי הציבורי, באקוודור. מחברי המאמר רצו לבדוק עד לאיזו רמה מטמיעים המורים פעילויות חקר בהוראת המדעים, מה מידת התמיכה שהם נותנים ואיזה סוג של פעילויות חקר, הם מיישמים ( Lucero, Maria . Valcke, Martin, Schellens, Tammy ).


פריט זה נמצא במקור בפורטל מס"ע