ייתכן שאתה מנסה לגשת לאתר זה מדפדפן מאובטח בשרת. הפוך קבצי Script לזמינים וטען מחדש דף זה.
הפעל מצב נגיש יותר
בטל מצב נגיש יותר
דלג על פקודות של רצועת הכלים
דלג לתוכן ראשי
בטל הנפשות
הפעל הנפשות
עקוב
כניסה
צרו קשר
רכישת ספרים
על המכון
על אודות
סגל המכון
פורום אקדמי מורחב
עמותת מכון מופ"ת
צוות מינהלי
סגל ערוץ לימודים
תערוכות
פעילויות ואירועים חיצוניים
International
English
Español
العربية
עברית בין-לאומי
מכון מופ"ת יוצא לחופשה מרוכזת בתאריכים 25/2-24/2
ערוץ לימודים
רשות המחקר
ערוץ כתיבה
מפגשי עמיתים
ערוץ בין-לאומי
טכנולוגיה וחדשנות
מרכז המידע
נראה כי JavaScript אינו זמין בדפדפן שלך. הפעל את JavaScript ונסה שוב.
מרכז מידע בין-מכללתי
צוות המרכז
מאגר מחקר והוראה
מאמרים בהכשרת מורים
מאגר כלי מחקר
מאגר שאילתות
כינוסים בארץ ובעולם
פורטל מס"ע
נבחר כעת
Image
שם המאמר:
הערכה של תכניות לימוד במדעים לחינוך הכללי: שימוש בתיק עבודות, Portfolio
תאריך פרסום:
09/07/2014
מחבר:
Erika Oferdahl Chris Impey
מדור:
הוראת המדעים
תאור:
Description
מטרת מאמר זה היא לתרום למספר המוגבל של דוגמאות שימוש בפורטפוליו במדעים לתואר ראשון ולהביא בעתיד להטמעת שיטות הערכה אלטרנטיביות להערכת למידת סטודנטים בקורסי מדעים בחינוך הכללי למי שמדעים הוא לא המקצוע הראשי שלו. בנוסף ,למצוא את סוגי הראיות והניהול המעשי של הנפח הגדול של עבודות הסטודנטים. מודגש בזאת שהמטרה לא היתה רק הטמעה של פורטפוליו אלא יישום הצורות האלטרנטיביות של כתיבה שעוזרת לסטודנטים ללמוד על שיטה מדעית כפי שהיא מיושמת לשטח במחקר דינמי (Oferdahl Erika, Impey Chris).
פריט זה נמצא במקור
בפורטל מס"ע
מילות מפתח:
מורים
,
דרכי הוראה
,
ארה"ב
,
תכנון לימודים
,
למידת חקר
,
תלקיט (פורטפוליו)
,
חינוך גבוה
,
הוראת מדעים
,
מעורבות בלמידה
,
Erika Oferdahl
,
Chris Impey
דף הבית של מכון מופ"ת
מסע - מופת סובב עולם