דלג על פקודות של רצועת הכלים
דלג לתוכן ראשי

תאטרון ככלי לחינוך לדו-קיום

לתאטרון יש היכולת להביא הן את הקהל הן את השחקנים אל תוך חוויה משותפת - רגשית, יצירתית ומהנה. במהלך הסדנה נגלה באמצעות למידה והתנסות מעשית באילו דרכים התכונות הייחודיות של התאטרון עשויות לתרום להבנה הדדית בין אנשים מרקע תרבותי שונה. בסוף הסדנה המשתתפים יוכלו להסיק מסקנות באשר לתפקידו של התאטרון בתהליכים של חינוך לדו-קיום בחברות הנתונות בסכסוך.

מטרות הסדנה:

  • ללמוד את הגישות המרכזיות והעדכניות ביותר הקשורות לחינוך לשלום ולדו-קיום.
  • ללמוד גישות שונות של תאטרון חינוכי ולהתנסות בהן.
  • להכיר אמנים ישראלים אשר משתמשים בתאטרון ככלי לחינוך לדו-קיום.
  • לחשוב מחדש על ייחודיות התאטרון ככלי אלטרנטיבי בתהליכים של חינוך לבין-תרבותיות.

נושאי הסדנה:

  • תאטרון בחינוך
  • תאטרון ככלי לחינוך לדו-קיום
  • תאטרון המדוכאים
  • תאטרון ברכטיאני
  • אלתור ושיטת סטניסלבסקי
  • חינוך לשלום - חינוך לדו-קיום
  • חינוך ליברלי - חינוך בין-תרבותי
  • חינוך בלתי פורמלי
  • פדגוגיה ביקורתית - פדגוגיית השונות


היקף: 3 מפגשים בני 5 שעות
מועד: 24/7/2017, 31/7/2017 ו-7/8/2017, בשעות 15.00-10.00
עלות: 450 ש"ח (אפשרות לתשלומים)
מרצה: מריאנה הררה - שחקנית תאטרון, היסטוריונית של האמנות ודוקטורנטית לחינוך באוניברסיטת חיפה; במסגרת הדוקטורט שלה היא חוקרת את תפקיד התאטרון בתהליכים של חינוך לבין-תרבותיות; בעבר עבדה כשחקנית תאטרון וכמורה לתאטרון קהילתי בסנטיאגו דה צ'ילה; כיום היא עוסקת בחינוך בלתי פורמלי באמצעות אמנויות ומשחק.

הסדנה בוטלה


לפרטים נוספים

מינהל לומדים:
טל: 03-6901426/401, פקס: 03-6901481

רכזת היחידה
דנה כהן 03-6988622 danac@macam.ac.il

 (מוסתרת) הרשמה

תאטרון ככלי לחינוך לדו-קיום (תשלום מלא)

תאטרון ככלי לחינוך לדו-קיום (דמי הרשמה בלבד)

טופס התעניינות (לקבלת פרטים נוספים בלבד)