ייתכן שאתה מנסה לגשת לאתר זה מדפדפן מאובטח בשרת. הפוך קבצי Script לזמינים וטען מחדש דף זה.
הפעל מצב נגיש יותר
בטל מצב נגיש יותר
דלג על פקודות של רצועת הכלים
דלג לתוכן ראשי
בטל הנפשות
הפעל הנפשות
עקוב
כניסה
היום הבין-לאומי במרכז TEC 12/04/2016
דף בית
מי אנחנו
מרכז TEC
TEC4SCHOOLS
צוות המרכז
היום הבינלאומי
נבחר כעת
להתחבר ולספר
תכנית היום הבינלאומי
צוות היום הבין-לאומי
הצטרפו אלינו
תמיכה טכנית
הרצאות סינכרוניות
האי של TEC
צור קשר
הרשמה
English
العربية
נראה כי JavaScript אינו זמין בדפדפן שלך. הפעל את JavaScript ונסה שוב.
תוכן דף
להתחבר ולספר
אנשים ישכחו מה אמרת, אנשים ישכחו מה עשית, אבל אנשים לעולם לא ישכחו איך גרמת להם להרגיש" (מאיה אנג'לו)
סיפור סיפורים הוא כלי חיוני בכל תכנית לימודים רב-תרבותית. סיפורים לא רק מספרים סיפור: הם מציגים את הסיפורים, והם יכולים לעזור לכם להתחבר עם הקהל, לרגש אותו, ולגרום לתוכן שלכם להיות ראוי יותר להיזכר, וזאת משום שסיפורים מעוררים רגשות. תלמידים חווים באופן ישיר את עוצמת הסיפורים באמצעות יצירת חיבורים בעלי משמעות האחד עם חברו, ועם חברי הקהילה.
"בואו נתחבר: סיפור סיפורים" הוא נושא היום הבין-לאומי של TEC. ביום זה יתחברו אלפי ילדים, מורים, תלמידי הוראה, אנשי אקדמיה מובילים, חוקרים ידועי שם וקובעי מדיניות מתרבויות שונות, מקומיות ובין-לאומיות, כדי לדון, כדי לספר סיפורים וכדי לפעול יחד בסביבות מקוונות ווירטואליות מוגנות.
אתם מתבקשים להשתתף בחוויה ולהתחיל / להמשיך או לסיים סיפור , נא לבחור מבין הסיפורים בקישור הבא =>
לחצו עלי !
מרכז TEC, כעת בשנתו העשירית, מכנס יחד תלמידים, סטודנטים ומורים לקורסים מקוונים הנמשכים שנה,בקורסים אלה, הפועלים על פי מודל TEC נפגשים ערבים ויהודים, דתיים וחילוניים, לחוויה לימודית משותפת. משתתפי הקורסים של TEC ושל TEC4Schools, וכמוהם מבקרים מישראל ומחו"ל, יזכו בהזדמנות לבקר באי הוירטואלי של TEC - מרחב תלת-ממדי שפיתח מרכז TEC במטרה ללמוד וללמד על החינוך הרב-תרבותי בישראל.
ד״ר איליין חוטר וד״ר מנאל יזבק אבו אחמד, בתוכנית ״בשלוש״ ברשת ב׳ (27.3.16), לקראת היום המקוון הבין-לאומי שיתקיים במכון מופ״ת בשיתוף משרד החינוך וסמינר הקיבוצים. מהדקה 16:24.
להתחבר ולספר
תכנית הכנס
משתתפי הכנס
תמיכה טכנית ל blackboard
דף הבית של מכון מופ"ת
דף הבית של מרכז TEC
היום הבין-לאומי במרכז TEC 12/04/2016